|
Hur långa mixar?
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
| Kommer nog inte hinna få tillgång till mina prylar så att kan spela in något set tyvärr men.. har iaf vote:at :) |
|
|
| zoric |
| Jag tycker att 30 minuter är för kort, Men att 60 minuter kan bli för långt och långtråkigt om alla ska spela. Men jag röstade 60 minuter i alla fall.. |
|
|
| Laszlo |
| minst 60...varfor inte 90 eller 120? Pa 30 minuter hinner man inte bygga ett skit :| |
|
|
| Braxen |
| röstade oxo 60 .. verkar bli så |
|
|
| Vizay |
| röstade också 60, då hinner man iaf bygga lite å inte bara slänga på en 3-4 låtar på måfå lite halvstressat |
|
|
| St_Andrew |
| Japp, verkar ganska överlägset 60, låter bra tycker jag med :) |
|
|
| RebeL9 |
låt alla ha så långa de vill? vad har det för betydelse?
30 min räcker gott för mig . |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by RebeL9
låt alla ha så långa de vill? vad har det för betydelse?
30 min räcker gott för mig . |
Var tvungen att qouta det så alla verkligen ser det =)
spela roll om man vill lira i 30 min eller 60 min! |
|
|
| gurra |
| 30 räcker, å andra sidan kanske man inte har så mycket tid för sega pretentiösa intron om man nu tycker det är kul. så vill man köra 60 så fine. :rolleyes: |
|
|
| CJ InterCity |
imo ska man kunna välja mellan 30 eller 60, men inte mer eller mindre för då blir det glappigt i lineupen :)
Tror faktiskt jag nöjer mig med 30 min :o |
|
|
|
|