|
הנסיע לטיילנד
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
היי חבר'ס.. אבא שלי נוסע לשם..
אז תעזרו לי להכין לו רשימה של דברים שיקנה לי
את הבאנגים והחשיש כבר הכנסתי..
מה עוד יש??
אני רוצה שיקנה לי את ה
sony mdr v700dj
וזוג טכניקס אם הוא ימצא... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לדעתי אתה צריך להיזהר כשאתה שולח את אבא שלך לקניות בתאילנד
בטח יש שם מלא חיקויים וזבל תילאנדי שמוכרים שם בחנויות, עם אבא שלך לא מבין גדול הוא עוד יכול בטעות לקנות איזה חיקוי עלוב וסתם לבזבז כסף.
:eyes: |
|
|
| eXeTik |
אחי...
שכח המ
sony mdr v700dj
מה אתה צריך את זה?
זה יותר לעיתונאים וכאלה... לצורכי מיקסים וכל השאר תקנה
Sony Mz-r900
סוף הדרך וגם יחוסך לך משהו כמו
700$!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
חבר שלי קנה שם שתי
cdj 100
ב3800
שכאן עלה בארץ 10 אלף שקל... |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אחי...
שכח המ
sony mdr v700dj
מה אתה צריך את זה?
זה יותר לעיתונאים וכאלה... לצורכי מיקסים וכל השאר תקנה
Sony Mz-r900
סוף הדרך וגם יחוסך לך משהו כמו
700$!!! |
אתה מתחיל להפחיד אותי מה קשור עיתונאים ומה קשור 700 דולר??????
אלה אוזניות פצצתיות ובתאילנד הן עולות כ 80 דולר |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לצורכי מיקסים וכל השאר תקנה
Sony Mz-r900
|
יש לך תמונה שלהם???
באמת זה סיכון לשלוח את אבא אם הוא לא מבין...
אם אתה אוהב לחיות על האדג' אז תגיד לו שיחפש חנות שנראת ברמה, ולא איזה בסטה ככה שמוכרת פטיפון
Teחnix
ב1000 שקל שיתחיל להתפורר בדרך הבייתה...
ובקשר לאוזניות
ממש שוות יש לי את ה500 ואתה לא תתאכזב MDR-700ה
אבל גם, בחנות שנראת רצינית...
;) :) :) :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חבר שלי קנה שם שתי
cdj 100
ב3800
שכאן עלה בארץ 10 אלף שקל... |
פחחחחח
שתי
cdj 100
עולים בארץ לא יותר מ 4000 ש"ח
איך הגעת ל 10 אלף בכלל??? |
|
|
| DJ-Energy |
טוב אז ככה..
אני אכן עדיין ילך על ה
Sony MDR V700
כי הם ממש טובות...
אני יבקש מאבא שלי שיראה מה קורה שם הוא יהיה שם שבועה אז ממש אין לי בעיה!!.. אני מקווה שהוא יגיע לשם וכבר נסתדר...
:)
אני מת לאיזה זוג טכניקס ומיקסר טוב!!!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
טוב אז ככה..
אני אכן עדיין ילך על ה
Sony MDR V700
כי הם ממש טובות...
אני יבקש מאבא שלי שיראה מה קורה שם הוא יהיה שם שבועה אז ממש אין לי בעיה!!.. אני מקווה שהוא יגיע לשם וכבר נסתדר...
:)
אני מת לאיזה זוג טכניקס ומיקסר טוב!!!! |
אין לך מיקסר נכון?
עדיף לך לקנות את המיקסר קודם אני חושב, אם אתה לא קונה את הכול בייחד
למה ישבו לך שני טכניקס בבית ואתה פשוט תשתגע!!!
מצד שני אם יש לך שני כניסות בכרטיס קול או שני כרטיסי קול אז אתה יכול לסדר איזה קומבינה...
:D :D :D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אין לך מיקסר נכון?
עדיף לך לקנות את המיקסר קודם אני חושב, אם אתה לא קונה את הכול בייחד
למה ישבו לך שני טכניקס בבית ואתה פשוט תשתגע!!!
מצד שני אם יש לך שני כניסות בכרטיס קול או שני כרטיסי קול אז אתה יכול לסדר איזה קומבינה...
:D :D :D |
אחי יש לי שני כרטיסי קול במחשב
:)
אבל תאמין לי לא אכפת לי.. אם אבא שלי ימצא זוג טכניקס בזול אני יגיד לו שיקנה ואני כבר ימצא איזה קומבינה או משהו
אבל אני משאר שגם המיקסרים לא עולים שם מי יודע מה יקר.. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
פחחחחח
שתי
cdj 100
עולים בארץ לא יותר מ 4000 ש"ח
איך הגעת ל 10 אלף בכלל??? |
פעם...
הוא שזה היה
cdj1000...
כבר לא חוזר |
|
|
| fishfish |
תגיד אנרג'י, אבא שלך כבר נסע?
תן איזה עדכון אם כן, אבא של חבר שלי נוסע לתיאלנד ויכול להיות שאני אבקש ממנו שיביא לי איזה טכניקס אחד או שניים
או איזה אוזניות של טכניקס! |
|
|
|
|