|
[05.11.] The Fabulous Godskitchen @ Newcastle
|
View this Thread in Original format
| Rockabye |
After the unbelievable success of this year’s Global Gathering it is now clear that Godskitchen provide the benchmark for events and festivals throughout the globe!
Godskitchen are ecstatic to announce that their next major event is just around the corner presenting “The Fabulous Las Vegas”! For one night only Godskitchen bring the bright lights of the world's favourite entertainment hotspot to the Metro Radio Arena, featuring flamboyant dancing girls, outrageous performers and showcasing one of the finest soundtracks of 2005.
The Angel Casino Main Arena will be hosted by Godskitchen and headed up by Dutch Trance master Armin Van Buuren playing alongside a who's who of the world's greatest DJs.
The Chapel O'Love will be the ultimate destination for a shotgun wedding. The infamous Polysexual will roll back into town with their friends from Gurn.net for more of their crazy shenanigans and banging antics. Mixing up the decks will be Queen of hard house Lisa Lashes supported by an entourage worthy of a Vegas star.
November 5th is the date for your 9 hour vacation, so pack your Elvis glasses and bring your bling.
Welcome to Vegas baby this will be a night you'll never forget.
The Fabulous Godskitchen, Saturday 5th November.
The Metro Radio Arena, Newcastle.
In Association with Promise.
9pm – 6am
The Main Arena - Angels Casino
Armin Van Buuren
Judge Jules
Fergie
Tall Paul
Above and Beyond
Jon O'Bir
Matt Hardwick
Richard Tulip
Polysexual Presents - The Chapel O'Love
Lisa Lashes
Tidy Boys
Lab 4 Live
Anne Savage
Rob Tissera
BK
Shan
Hinsley
Ticket hotline 0870 707 8000 – Over 18’s only.
Tickets £29.50 |
|
|
| Frank-HH |
Newcastle....
damit hat sich das wohl erledigt!;) |
|
|
| disco stu |
| die Menschen in Newcastle versteh ich ich nicht von der aussprache her |
|
|
| AbovetheskY |
armin, jon o´bir und above&beyond .. hört sich schon sehr interessant
an .. wenn´s nur nicht so eine grosse distanz wäre! würde sich dann
mal anbieten, wenn ich meine ellies in norddeutschland besuchen würd ..
mal sehen .. wird ja mal noch irgendwann hinhauen! wenn nicht dieses
jahr, dann evtl. mal im kommenden! ;) |
|
|
| TranceGiant |
| Poah, wie oft Armin innerhalb einiger Monate geht eigentlich? |
|
|
|
|