|
Marco V - Godd !!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אין לי את הדאב...
אבל אני חושב שהאורגינל באמת טראק מפציץ!!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אין לי את הדאב...
אבל אני חושב שהאורגינל באמת טראק מפציץ!!! |
אז תוריד בדחיפות.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אז תוריד בדחיפות.. |
אבל אחי...
לפי התגובות פה
האורגינל הרבה יותר טוב מדאב רמיקס
אז נראה לי סתם חבל לי על הזמן של ההורדה
אתה יודע הרי מה הקצב של ההורדות שלי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אתם לא יודעים מה אתם מדברים
לפי דעתי זה טראק פצצה
גם האורוגינל
אבל את ה
Dub
אני יותר אוהב!!!
אבל כל אחד והדעה שלו.. |
יובל דווקא ממך ציפיתי לתשובה אחרת...
הדאב פשוט חוזר על עצמו בלי הקטעים היפים של האורגינלי...
אבל זה הדעה שלך Respect |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יובל דווקא ממך ציפיתי לתשובה אחרת...
הדאב פשוט חוזר על עצמו בלי הקטעים היפים של האורגינלי...
אבל זה הדעה שלך Respect |
הדאב מיקס והטראק של מרקו וי, סימולטד
מתמקססים ביחד בצורה פשוט מושלמת...
תשאלו את יובל הוא שמע את זה אתמול :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הדאב מיקס והטראק של מרקו וי, סימולטד
מתמקססים ביחד בצורה פשוט מושלמת...
תשאלו את יובל הוא שמע את זה אתמול :) |
אוקי בסדר...
אבל מה הקשר? |
|
|
| Gil Shwarts |
הקשר הוא
שאת הדאב מיקס לא מתאים לשמוע בבית אלא רק במסיבות! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הדאב מיקס והטראק של מרקו וי, סימולטד
מתמקססים ביחד בצורה פשוט מושלמת...
תשאלו את יובל הוא שמע את זה אתמול :) |
:)
כן זה יצא יפה אתמול..
תראו מה עושים...
בקטע של ה
Dub Mix
ששומעים את האישה מדברת
תכניסו את המנגינה של
Simulated..
זה יוצא מדהים!!!
Marco V - Simulated Godd
:)
ומוש.. לא יודע פשוט נדלקתי על המיקס הזה בסנסיישון ואני יותר אוהב אותו.. אני לא אומר שגם האורוגינל לא טוב!!.. אבל לא יודע פשוט הדאב נכנס לי לראש
:) |
|
|
| Hell_Copter |
אז הנה רעיון...
שמישהו ימקסס ויקליט
ואז ישלח לי :D
אני ישמח לשמוע את זה... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז הנה רעיון...
שמישהו ימקסס ויקליט
ואז ישלח לי :D
אני ישמח לשמוע את זה... |
יום שישי אני מופיע בסיטי בבאר שבע
אני בטוח יעשה את המיקס הזה שוב, אם תרצה אני יוכל לחתוך את שני הקטעים האלה ואז אני ישלח לך...
בתקווה שייצא לי טוב כמו שיצא לי אתמול :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יום שישי אני מופיע בסיטי בבאר שבע
אני בטוח יעשה את המיקס הזה שוב, אם תרצה אני יוכל לחתוך את שני הקטעים האלה ואז אני ישלח לך...
בתקווה שייצא לי טוב כמו שיצא לי אתמול :) |
זה יהיה מצויין!!!
תודה רבה אח שלי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יום שישי אני מופיע בסיטי בבאר שבע
אני בטוח יעשה את המיקס הזה שוב, אם תרצה אני יוכל לחתוך את שני הקטעים האלה ואז אני ישלח לך...
בתקווה שייצא לי טוב כמו שיצא לי אתמול :) |
יש מצב שאתה מוציע בוטלנג? |
|
|
|
|