return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
אהלן חבר'ה, עדכון מצבי :) (pg. 3)
View this Thread in Original format
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
גם אני לא ידעתי אני גם צעיר?

קוראים לזה מקוצרר במקומות מסוימים אתה יודע סלנג צבאי לא תמיד תופס בכל הצבא




חח ועוד אתה משחק את המבין?....:>



יש ארוך מקוצר מקוצרר ומנוסר...

זה לא סלנגים אחי..




ארוך - כולם יודעים, זה גם יורה הכי טוב

מנוסר - לקחו תארוך חתכו באמצע ועשו מנוסר (לא משהו בגלל שהסליל בקנה נדפק)

מקוצר - דומה מאד מאד למנוסר אח כאן מדובר בנשק ביצור חדש לגמרי בלי פאקים הוא טיפה יותר ארוך או טיפה יותר קצר (לא זוכר) מהמנוסר

מקוצרר - לקחו תקנה של המקוצר, עשו לו ברית ויש נשק - גם נשק שלא מכוון משו.....





זה 95 אחוז נכון.....אני פשוט לא כזזזה מבין שאני יכול להגיד שהכל נכון ב100%

לא אני לא נשק..... יש לי חבר שפשוט ברר את זה יום אחד וסיפר לי
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
חח ועוד אתה משחק את המבין?....:>



יש ארוך מקוצר מקוצרר ומנוסר...

זה לא סלנגים אחי..




ארוך - כולם יודעים, זה גם יורה הכי טוב

מנוסר - לקחו תארוך חתכו באמצע ועשו מנוסר (לא משהו בגלל שהסליל בקנה נדפק)

מקוצר - דומה מאד מאד למנוסר אח כאן מדובר בנשק ביצור חדש לגמרי בלי פאקים הוא טיפה יותר ארוך או טיפה יותר קצר (לא זוכר) מהמנוסר

מקוצרר - לקחו תקנה של המקוצר, עשו לו ברית ויש נשק - גם נשק שלא מכוון משו.....





זה 95 אחוז נכון.....אני פשוט לא כזזזה מבין שאני יכול להגיד שהכל נכון ב100%

לא אני לא נשק..... יש לי חבר שפשוט ברר את זה יום אחד וסיפר לי


לא שיחקתי אותה מבין
הקטע הוא שגם אם אני לא מבין כלום אני בטח לא "צעיר" כי אני כבר לא חייל
ויכולת לחסוך קצת מהפוסט הארוך הזה בסופו של דבר היום כמו אז...ממש לא מעניין אותי איזה נשקים יש ומה רמת הביצוע של כל נשק
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא שיחקתי אותה מבין
הקטע הוא שגם אם אני לא מבין כלום אני בטח לא "צעיר" כי אני כבר לא חייל
ויכולת לחסוך קצת מהפוסט הארוך הזה בסופו של דבר היום כמו אז...ממש לא מעניין אותי איזה נשקים יש ומה רמת הביצוע של כל נשק



לא אמרתי "משחק אותה מבין" אמרתי משחק את המבין...

משחק אותה מבין זה תוקפני...


וסתם רציתי קצת לפרט קצת יותר כי יש אנשים כמוני וכמו הרבה פה אני בטוח שאף פעם לא ידעו באמת מה ההבדל בין הסוגים.....



כל מי שהמידע הנ"ל שעמם אותו והוא היה צריך לקרוא אותו בכח שיקבל את התנצלותי*
DjChook
מה שמצחיק הוא שלא הוספת הרבה על הפוסט בין השורה אחת שלי בעמוד הקודם ;)

וזה ברור שככל שהמדפסים והקנה של הנשק יותר ארוכים הוא יורה יותר טוב
ראה רובה צלפים...

בכל מקרה, זה לא רלוונטי
בשלישות שומרים עם עוזי :/
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מה שמצחיק הוא שלא הוספת הרבה על הפוסט בין השורה אחת שלי בעמוד הקודם ;)

וזה ברור שככל שהמדפסים והקנה של הנשק יותר ארוכים הוא יורה יותר טוב
ראה רובה צלפים...

בכל מקרה, זה לא רלוונטי
בשלישות שומרים עם עוזי :/


ובצריפין יש אנשים שהשמירה שהם עושים זה לשבת עם מישהי 6 שעות בש"ג וההוראות שלהם זה אם אתם שומעים רעש או מישו בא תברחו

:haha:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
ובצריפין יש אנשים שהשמירה שהם עושים זה לשבת עם מישהי 6 שעות בש"ג וההוראות שלהם זה אם אתם שומעים רעש או מישו בא תברחו

:haha:

וזה משמצחיק אותך?

אותי מצחיק שאותם אנשים כבר מגיל 16 התחילו להתאמן כדי להגיע בכושר לגיוס שלהם לצה"ל כחיילים לוחמים:rolleyes:
DjChook
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

אותי מצחיק שאותם אנשים כבר מגיל 16 התחילו להתאמן כדי להגיע בכושר לגיוס שלהם לצה"ל כחיילים לוחמים:rolleyes:


OWNED!!!!

בכל מקרה שחר, זה נוהל בנות בכל בסיס ג'ובניקים
אם יש חדירה אז כל הבנים מתייצבים מהכוננות, הבנות רצות למגורים ובן אחד שומר על הכניסה..

אגב, הבנות צריכות לשכב מתחת למיטות

אגב, כשאבא שלי היה שומר פעם לפני 40 שנה בערך, לא היה מספיק רובים והוא שמר ש"ג עם סכין פעם :)

והכי חזק: היה לאחרונה נוהל מעצר חשוד לבנות במודיעין שהלך ככה:

"עצור, או שאני עושה מהומה"
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
OWNED!!!!

בכל מקרה שחר, זה נוהל בנות בכל בסיס ג'ובניקים
אם יש חדירה אז כל הבנים מתייצבים מהכוננות, הבנות רצות למגורים ובן אחד שומר על הכניסה..

אגב, הבנות צריכות לשכב מתחת למיטות

אגב, כשאבא שלי היה שומר פעם לפני 40 שנה בערך, לא היה מספיק רובים והוא שמר ש"ג עם סכין פעם :)

והכי חזק: היה לאחרונה נוהל מעצר חשוד לבנות במודיעין שהלך ככה:

"עצור, או שאני עושה מהומה"


לא הבנת בכלל מה אמרתי ולמה יגאל הגיב ככה

התכוונתי שאני בדרך לקבל שמירת בנות
סבבה שזה הנוהל של הבנות
מה שמצחיק זה לראות תבנים עושים את זה חחחחחח
חברים שלי שיש להם תפטור יושבים כל היום שם אוכלים גרעינים או שומעים מוזיקה והולכים ב 1 בצהרים הבית חח

ותכלס גם ככה כשהיה לי נשק תמיד אמרתי שאם בא מחבל אני זורק עליו תנשק והולך

בכל מקרה אצלנו יש 5 נשק איפה שאני נמצא כי זה מנותק מהבסיס בכלל
וזה גם דבר דפוק
הם נמצאים בכספת ועד שמישו יגיע אליהם עדיף כבר שהנגדים ישתמשו באקדחים שלהם
צבא דפוק אחושרמוטה אהה
DjChook
הבנתי יפה מאד שחר.. אבל לא משנה ;)
Hell_Copter
מה יהיה עם המשולש המקראי
צלע אחת מחוץ לארץ
עוד צלע כבר הרבה זמן לא במצב למשולש
והצלע השלישית בטירונות ;)

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה יהיה עם המשולש המקראי
צלע אחת מחוץ לארץ
עוד צלע כבר הרבה זמן לא במצב למשולש
והצלע השלישית בטירונות ;)


צלע אחת פה ס'עמק !

אגב רועי, הייתי בגעש לפני כמה ימים על הצוקים שם ...
חחחח נזכרתי איך פרצנו שם למכבסה ולגן ילדים

זוכר?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
צלע אחת פה ס'עמק !

אגב רועי, הייתי בגעש לפני כמה ימים על הצוקים שם ...
חחחח נזכרתי איך פרצנו שם למכבסה ולגן ילדים

זוכר?


חחחחחחחחחחחח
אין כמו חביתה באמצע הלילה עם קולה בצד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement