|
Matrixx sponsort basketbal team
|
View this Thread in Original format
| Disney |
Van http://www.nos.nl/nos/voorpagina/
| quote: | Sport
> Twee buitenlanders voor Matrixx 16:27
> Lot koppelt Willem II aan Monaco 16:19
> Geen verrassingen selectie Oranje 16:25
> Van der Meyde rond met Everton 17:09
> Golf: Curtis, Lewis gedeeld aan kop 09:29
> Van Scheppingen niet op US Open 09:03
> Davenport zit Sjarapova op hielen 00:31
> Historische winst dressuurploeg 16:31
|
Blijkt dus dat de Matrixx het basketbal team uit Nijmegen is gaan sponsoren.
http://www.matrixxmagixx.nl/
Is dit de eerste keer dat een club of organisatie uit de dancescene een sportteam sponsort?
[edit]
Oud nieuws hoor en lees ik net ;)
Whatever...
[/edit] |
|
|
| New Wave |
| ID$T sponsort de Renault Clito Cup. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
ID$T sponsort de Renault Clito Cup. |
En C. Albers sponseren ze ook |
|
|
| New Wave |
Radio 538 Saxo Cup toch? of is dat al weer verleden tijd?
Qdance zag ik ook een keer bij een klasse aanwezig zijn. Weet niet meer op welke wagens. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by New Wave
Radio 538 Saxo Cup toch? of is dat al weer verleden tijd?
Qdance zag ik ook een keer bij een klasse aanwezig zijn. Weet niet meer op welke wagens. |
die zijn bij de marlboro masters sponsor van reinder nog wat... |
|
|
| franzelare |
| dat betekend dat ze teveel verdienen :whip: |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by franzelare
dat betekend dat ze teveel verdienen :whip: |
Sponsorren van zo'n team is inderdaad niet goedkoop lijkt me. Gaat toch zeker om tienduizenden euros, maar de naamsbekendheid die ze er mee zullen krijgen zal behoorlijk groot zijn denk ik. |
|
|
|
|