|
I'm back!!!!
|
View this Thread in Original format
| dj alonzo |
לא הייתי פה 5 ימים... אבל זה נראה כמו שנה וחצי!
חזרתי מהתחרות עם שלל של 4 מדליות זהב, 1 כסף ו-1 ארד, וגם הכרתי איזה שחיינית כוסית שמבינה בטראנס!!
בקיצר, היה סבבה. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
לא הייתי פה 5 ימים... אבל זה נראה כמו שנה וחצי!
חזרתי מהתחרות עם שלל של 4 מדליות זהב, 1 כסף ו-1 ארד, וגם הכרתי איזה שחיינית כוסית שמבינה בטראנס!!
בקיצר, היה סבבה. |
אני מקווה ששחית עם כובע של
TrancEaddict.com
:)
שמח שנהנת אחי!!! |
|
|
| Hell_Copter |
נשמע כאילו ממש שיחקת אותה
סחטיין עליך
ודרך אגב...
אם לא יסתדר לך עם השחיינית הכוסית אתה מוזמן לסדר לי אותה
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני מקווה ששחית עם כובע של
TrancEaddict.com
:)
שמח שנהנת אחי!!! |
חחחח לא להגזים
פשששש 4 מדליות במזל (מזל טוב) |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני מקווה ששחית עם כובע של
TrancEaddict.com
:)
שמח שנהנת אחי!!! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
הרגת אותי...
אני רואה היה שווה את זה...
שיהיה עוד הרבה זהב...
אני לא מבין אותך למה להסתפק רק בשחיינית ההיא?
תביא את כל הקבוצה!!!
:D :D :D |
|
|
| Dj Black |
welcome back!
;)
נ.ב
על איזה כובע דיברת?!
:conf: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Black
welcome back!
;)
נ.ב
על איזה כובע דיברת?!
:conf: |
אתה יודע ששחיינים שוחים עם מין כובע כזה.. מגומי.. לא יודע למה.. |
|
|
| dj alonzo |
חחחח..... קרעת אותי יובל...
בערב הראשון במלון שמתי כזה בחדר שלי מארקו וי במערכת שחבר שלי הביא, ופתאום השחיינית הזאת עברה שם ושמעה את זה, אז היא דופקת לי בדלת ושואלת אותי אם זה מארקו וי.. והשאר היסטוריה.
נ.ב
שחיינים שוחים עם כובע בגלל שני דברים:
-ככה השיער לא נרטב ונהיה כבד
-ככה אין התנגדות מהמים
בקיצר, עסק מסובך.. |
|
|
| Dj-2TaLL |
ואם אתה עושה קרחת?
זה גם עוזר במשהו?
תתקלח לפני התחרות בסבון לא נוזלי (הגוש) זה עושה את העור שלך דוחה מים...
אתה עוד תראה, אני יביא אותך לאולימפיאדה!!!
:D :D :D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
ואם אתה עושה קרחת?
זה גם עוזר במשהו?
תתקלח לפני התחרות בסבון לא נוזלי (הגוש) זה עושה את העור שלך דוחה מים...
אתה עוד תראה, אני יביא אותך לאולימפיאדה!!!
:D :D :D |
חחחחחחחחחח.....
טוב יאללה.... כולם לשמוע טראנס לכבוד היום האחרון של החופש
(אני יודע שאין קשר אבל עדיין!!)
:) |
|
|
| Dj Moriano |
מקווה שנהנת זה מה שחשוב
איפה היית התחרות??? |
|
|
|
|