return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
I'm back!!!!
View this Thread in Original format
dj alonzo
לא הייתי פה 5 ימים... אבל זה נראה כמו שנה וחצי!
חזרתי מהתחרות עם שלל של 4 מדליות זהב, 1 כסף ו-1 ארד, וגם הכרתי איזה שחיינית כוסית שמבינה בטראנס!!
בקיצר, היה סבבה.
DJ-Energy
quote:
Originally posted by dj alonzo
לא הייתי פה 5 ימים... אבל זה נראה כמו שנה וחצי!
חזרתי מהתחרות עם שלל של 4 מדליות זהב, 1 כסף ו-1 ארד, וגם הכרתי איזה שחיינית כוסית שמבינה בטראנס!!
בקיצר, היה סבבה.



אני מקווה ששחית עם כובע של
TrancEaddict.com
:)

שמח שנהנת אחי!!!
Hell_Copter
נשמע כאילו ממש שיחקת אותה
סחטיין עליך

ודרך אגב...
אם לא יסתדר לך עם השחיינית הכוסית אתה מוזמן לסדר לי אותה
;)
eXeTik
העיקר נהנית :)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy



אני מקווה ששחית עם כובע של
TrancEaddict.com
:)

שמח שנהנת אחי!!!


חחחח לא להגזים

פשששש 4 מדליות במזל (מזל טוב)
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DJ-Energy



אני מקווה ששחית עם כובע של
TrancEaddict.com
:)

שמח שנהנת אחי!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
הרגת אותי...

אני רואה היה שווה את זה...
שיהיה עוד הרבה זהב...

אני לא מבין אותך למה להסתפק רק בשחיינית ההיא?
תביא את כל הקבוצה!!!
:D :D :D
Dj Black
welcome back!
;)

נ.ב
על איזה כובע דיברת?!
:conf:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
welcome back!
;)

נ.ב
על איזה כובע דיברת?!
:conf:


אתה יודע ששחיינים שוחים עם מין כובע כזה.. מגומי.. לא יודע למה..
dj alonzo
חחחח..... קרעת אותי יובל...
בערב הראשון במלון שמתי כזה בחדר שלי מארקו וי במערכת שחבר שלי הביא, ופתאום השחיינית הזאת עברה שם ושמעה את זה, אז היא דופקת לי בדלת ושואלת אותי אם זה מארקו וי.. והשאר היסטוריה.

נ.ב
שחיינים שוחים עם כובע בגלל שני דברים:
-ככה השיער לא נרטב ונהיה כבד
-ככה אין התנגדות מהמים
בקיצר, עסק מסובך..
Dj-2TaLL
ואם אתה עושה קרחת?
זה גם עוזר במשהו?
תתקלח לפני התחרות בסבון לא נוזלי (הגוש) זה עושה את העור שלך דוחה מים...

אתה עוד תראה, אני יביא אותך לאולימפיאדה!!!
:D :D :D

DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
ואם אתה עושה קרחת?
זה גם עוזר במשהו?
תתקלח לפני התחרות בסבון לא נוזלי (הגוש) זה עושה את העור שלך דוחה מים...

אתה עוד תראה, אני יביא אותך לאולימפיאדה!!!
:D :D :D


חחחחחחחחחח.....

טוב יאללה.... כולם לשמוע טראנס לכבוד היום האחרון של החופש
(אני יודע שאין קשר אבל עדיין!!)

:)
Dj Moriano
מקווה שנהנת זה מה שחשוב


איפה היית התחרות???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement