| New Wave |
Mwjha, ik stel me verkiesbaar!
Ik ben heel erg veranderd, ben geen dictator meer,:p heb geen knuppellijst meer, respecteer de tranceliefhebber en progressive mensen zijn soms nog best relaxed. :D Daarentegen ben ik veel op het forum en vind het niet erg om een thread te DELETEN inplaats van dat laffe closen. Het forum moet weer een beetje structuur krijgen. Te veel threads over hetzelfde. Stem Tim, stem een schoon forum. :p
 |
|
|