return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
----> Hoezo dronken (pg. 2)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
yeeee... leuk leuk!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Jukx



haha, het is echt een heel leuk spel.. ik raad iedereen aan het een keer te doen.. het is gewoon gezellig, leuk en je wordt er snel dronken van! ..wat wil je nou nog meer! :)


géén kater de volgende dag! :p
TimeportE
mijn broer had me ook eens over zon bierspel verteld.. dan zit je met een groep in een vierkant.. het is dan de bedoeling dat je elkaar bier aannaait (d.m.v. dingen die eerder gebeurd zijn die niet helemaal OKEEJ waren of dingen die niet gezegt mogen worden bv.. scheldwoorden ofzo, dit word steeds erger natuurlijk als je al er een aan tal op hebt :p). bij dit aannaaien bestaan er meerdere soorten atjes.. een aantal zijn normale atjes, maar ook hele rare (bv. je pakt je schoen gooit em vol met bier en daar uit atten, of bier in je nek gooien (raar atje! :D), of een kaplaars vol gooien met bier en die in een keer atten.. etc etc).. je word hier niet alleen erg zat van maar ook erg ranzig, lieve dus oude kleren aan te trekken.. :D:D:D
Yarnie
quote:
Originally posted by TimeportE
mijn broer had me ook eens over zon bierspel verteld.. dan zit je met een groep in een vierkant.. het is dan de bedoeling dat je elkaar bier aannaait (d.m.v. dingen die eerder gebeurd zijn die niet helemaal OKEEJ waren of dingen die niet gezegt mogen worden bv.. scheldwoorden ofzo, dit word steeds erger natuurlijk als je al er een aan tal op hebt :p). bij dit aannaaien bestaan er meerdere soorten atjes.. een aantal zijn normale atjes, maar ook hele rare (bv. je pakt je schoen gooit em vol met bier en daar uit atten, of bier in je nek gooien (raar atje! :D), of een kaplaars vol gooien met bier en die in een keer atten.. etc etc).. je word hier niet alleen erg zat van maar ook erg ranzig, lieve dus oude kleren aan te trekken.. :D:D:D


Kewl man.....kan niet w88 tot t weer weekend is...glijk uitproberen;)
HaZZa
Zijn er dan ook geen sets van hem te krijgen?
HaZZa
Ow sjit...
dat was dus voor een andere post :-)
Yarnie
quote:
Originally posted by HaZZa
Ow sjit...
dat was dus voor een andere post :-)


...lam0r......
TimeportE
quote:
Originally posted by HaZZa
Ow sjit...
dat was dus voor een andere post :-)

Jaja.. volgens mij ben je gewoon expres zulke posts aan het posten en ze dan te laten staan ipv ze te deleten, het is gewoon een groots plot van HaZZa om snel aan meer posts te komen.. :D:D:D
en yarnie wel echt uitproberen he, zelf een beetje spelregeltjes verzinnen etc.. andere adjes.. :p:p
Blik
quote:
Originally posted by Jukx


- het spel wordt gespeeld met maximaal twee personen.



vet, voel je je alleen en wil je zat worden, doe het in je eentje!!!!!
Dj Lex
Hehe ja heel leuk allemaal. Maar die ene van WVG moet nog komen. Kan Blikkie het niet ff vertellen aangezien die hier vaker is?

Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hehe ja heel leuk allemaal. Maar die ene van WVG moet nog komen. Kan Blikkie het niet ff vertellen aangezien die hier vaker is?


check de thread van henkie_henk daar staat die :)
Dj Lex
Ja zag het leuke spelletjes hoor hehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement