return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
תאילנד !! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
אני יודע שאח שלי חזר משם עם
PS2
עם שני שלטים אקדח ואיזה 20 משחקים
(כמובן צ'יפ)
באיזה 200 דולר חח

ואתם מדברים על חולצות ?
ג'ינסים של דיזל שאף אחד בארץ לא יבדיל עולים שם 5 שקל
אחחחח גן עדן
אבל המחיה יקרה
m0sh
זה ממש לא 5 שקל...
omergunr
המחיה שם זולהההההההה אש.....
ג'ינס דיזל 50-25 שקל תלוי איפה קונים..
:> קניתי שתי זוגות ;D
yahel222
חן דווקא המחיה שם נורא זולה

ויש מלא בגדים זולים אבל חיקויים בעקרון (אבל תזכרו שחברות כמו נייק גם ככה מייצרות בתאילנד/סין/טאיוון וכו)

ויש גם מקורי בקניון שלא עולה 20 אבל עדיין מאות אחוזים פחות מהארץ
omergunr
בקניונים הגודלים לא כזה זול..

באיזה מלון תיהיה בבנקוק?
DjChook
התבלבלתי בין יפן לתאילנד, טעות שלי
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
התבלבלתי בין יפן לתאילנד, טעות שלי

בינינו טוב שאתה מתבלבל פה
כי לך תתבלבל ותגיע בטעות ליפן..ייקח לך כמה חודשים להבין שאתה לא בתאילנד :D
m0sh
אוף ממש בא לי אבל אין לי מספיק כסף...איביזה שוב כנראה
yahel222
quote:
Originally posted by m0sh
אוף ממש בא לי אבל אין לי מספיק כסף...איביזה שוב כנראה


??????

לא כולל טיסות

חודש מחיה בתאילנד במלונות מצוינים יעלה לך סביבות 600 דולר
חודש מחיה באיביזה במלונות באותה רמה יעלה (לדעתי) 2000 דולר
אם לא יותר

בוא נגיד שבוע באיביזה = 3 שבועות בתאילנד מבחינת הכסף, פחות או יותר.
m0sh
לא דיברתי על חודש
דיברתי על שבוע...יש לי 5 אלף שקל כרגע
כרגע שוחטים אותי בטיסה של 560 דולר
זה לא יספיק לי
אפילו עם החינמים למסיבות...
אבל אני די ירדתי מהקטע אבל אני יהרוס לחבר שלי...

yahel222
יאלה אנשים עוד 20 שעות אני ממריא
אני אשתדל להתחבר משם
DjChook
אמרו לי שהטיסה סיוט
אז שמור על קור רוח וקח איזה
IPOD ;)

שמעתם, טרנד השנה חחח

קיצר שיהיה אחלה נסיעה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement