|
תאילנד !! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אני יודע שאח שלי חזר משם עם
PS2
עם שני שלטים אקדח ואיזה 20 משחקים
(כמובן צ'יפ)
באיזה 200 דולר חח
ואתם מדברים על חולצות ?
ג'ינסים של דיזל שאף אחד בארץ לא יבדיל עולים שם 5 שקל
אחחחח גן עדן
אבל המחיה יקרה |
|
|
| omergunr |
המחיה שם זולהההההההה אש.....
ג'ינס דיזל 50-25 שקל תלוי איפה קונים..
:> קניתי שתי זוגות ;D |
|
|
| yahel222 |
חן דווקא המחיה שם נורא זולה
ויש מלא בגדים זולים אבל חיקויים בעקרון (אבל תזכרו שחברות כמו נייק גם ככה מייצרות בתאילנד/סין/טאיוון וכו)
ויש גם מקורי בקניון שלא עולה 20 אבל עדיין מאות אחוזים פחות מהארץ |
|
|
| omergunr |
בקניונים הגודלים לא כזה זול..
באיזה מלון תיהיה בבנקוק? |
|
|
| DjChook |
| התבלבלתי בין יפן לתאילנד, טעות שלי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
התבלבלתי בין יפן לתאילנד, טעות שלי |
בינינו טוב שאתה מתבלבל פה
כי לך תתבלבל ותגיע בטעות ליפן..ייקח לך כמה חודשים להבין שאתה לא בתאילנד :D |
|
|
| m0sh |
| אוף ממש בא לי אבל אין לי מספיק כסף...איביזה שוב כנראה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by m0sh
אוף ממש בא לי אבל אין לי מספיק כסף...איביזה שוב כנראה |
??????
לא כולל טיסות
חודש מחיה בתאילנד במלונות מצוינים יעלה לך סביבות 600 דולר
חודש מחיה באיביזה במלונות באותה רמה יעלה (לדעתי) 2000 דולר
אם לא יותר
בוא נגיד שבוע באיביזה = 3 שבועות בתאילנד מבחינת הכסף, פחות או יותר. |
|
|
| m0sh |
לא דיברתי על חודש
דיברתי על שבוע...יש לי 5 אלף שקל כרגע
כרגע שוחטים אותי בטיסה של 560 דולר
זה לא יספיק לי
אפילו עם החינמים למסיבות...
אבל אני די ירדתי מהקטע אבל אני יהרוס לחבר שלי... |
|
|
| yahel222 |
יאלה אנשים עוד 20 שעות אני ממריא
אני אשתדל להתחבר משם |
|
|
| DjChook |
אמרו לי שהטיסה סיוט
אז שמור על קור רוח וקח איזה
IPOD ;)
שמעתם, טרנד השנה חחח
קיצר שיהיה אחלה נסיעה |
|
|
|
|