|
Crappiest vocalen (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vadro |
Gisteren moest ik op de baan met iemand van Telenet voor een observatiedag (sollicitatie). Bleek dat die persoon waarmee ik meereed een goeie vriend was van Regi en hij had de vocals ingezongen van trancelucent - lonely. Dacht altijd dat het Regi himself was: nee dus.
:D |
|
|
| Phortastic |
| ^ that doesnt make the tune ANY better :p |
|
|
| pooley |
Denk dat trance echt niet mag klagen...
De hitparade is afgaan, das gewoon nog 10 keer erger, en dan die rnb
da pimp 'nd da ho's wearing some blingbling in da bling-bling-fat-cars smokin' some weed.
shakin' that ass.
zo kunt ge elk rnb liedje samenvatten.
en hoe meer geweerschoten ge op u gekregne hebt, des te beter je verkoopt!
niveau :) |
|
|
| speentje |
| ^ so true :toocool: |
|
|
| Pumaz |
| Niet alle R&B is zo hoor :) |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by pooley
Denk dat trance echt niet mag klagen...
De hitparade is afgaan, das gewoon nog 10 keer erger, en dan die rnb
da pimp 'nd da ho's wearing some blingbling in da bling-bling-fat-cars smokin' some weed.
shakin' that ass.
zo kunt ge elk rnb liedje samenvatten.
en hoe meer geweerschoten ge op u gekregne hebt, des te beter je verkoopt!
niveau :) |
Prachtig gezegd :D Zo denk ik er ook over, en ge moet eens die video clipkes bekijken. Allemaal hetzelfde, schaars geklede lelijke madammen, grote autos, bling bling etc.
Heb het al een paar keer gezegd en ge zult het zeker nog horen van mij ik haat niet gewoon de meeste rnb, ik haat dat met passie |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Synthesia
ik haat niet gewoon de meeste rnb, ik haat dat met passie |
dont hate my friend, love instead :( |
|
|
| Synthesia |
Haha ik weet het...haat is een sterk woord :). Er is ook haast niks dat ik echt haat, maar (de meeste) rnb behoort daar wel tot toe.
Vind het meestal redelijk vulgaire muziek, zo onorigineel als't maar kan zijn en heb niet veel respect voor die 'rappers/hiphoppers' die meestal zelf nog geen instrument kunnen spelen. Lyrisch trekken ze ook haast nooit op iets, vaak degenererend voor de vrouw. Andere keren gaat het dan over hoe slecht ze het gehad hebben in hun jeugd - dat intereseert me ook niet zozee; altijd maar bloemekes naar hun eigen gooien en graag hun eigen naam horen in hun liedjes, vind dat velen redelijk arrogant en pretentieus overkomen (kijk maar naar de clips).
En dan dat "dissen" tegen elkaar..haha k'vind dat echt wel lachen. Waarschijnlijk bellen de "west-coast gangs" soms die van de "east-coast" op en spreken ze af om mekaar gaan "dissen" in het volgende liedje :o
Neem de vocals weg en wat blijft er dan nog eigenlijk over van hun tracks. Veel van hun hitjes zijn gewoon ook remakes van oudere classics.
Misschien kan ik het ook moeilijk meer horen omdat ik een tijdje in Londen heb gewoond en toen naar redelijk wat van die rnb nights ben gegaan en het redelijk beu werd, de sfeer echt op niks trok. Bijna allemaal gangsta-wannabekes die ne viezen smoel trekken omdat ze dan stoerder lijken
In Belgie is't misschien wat plezanter, maar ge moet eens uitgaan in Leicester Square als ge in Londen zijt. :) |
|
|
| Pumaz |
Leer eens het verschil tussen hip hop en R&B kthnx :p
En niet eens alle hip hop is gangsta he, het zijn gewoon die mensen die momenteel populair zijn, er bestaat ook een underground scene die niet allemaal bling is :) |
|
|
| Synthesia |
Weet wel het verschil maar k'zie beide stijlen bijna even graag :) Trouwens der is toch nog niet zo lang geleden een "gevecht" of hoe je het ook wilt noemen in een rnb track geweest, tussen Eamon en Franky...Damn ik vind het spijtig dat dit plaats neemt in mijn geheugen
Over die underground scene ken ik inderdaad niet veel...maar dat intereseert me niet zozeer.. maar voor die soort hiphoppers/rappers/rnb'ers heb ik wel nog wat respect, als niet tenminste zo lopen te stoefen met al die bling en show er rond. Tis vooral die commercielen rnb dat je overal hoort spelen en al dat gedoe op MTV, dat is over wat ik aan't praten was. En als er ergens een rnb party is, dan is het 95% kans dat ze alleen maar dat soort rnb, hiphop, etc dat ze zullen draaien,niet? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Synthesia
als er ergens een rnb party is, dan is het 95% kans dat ze alleen maar dat soort rnb, hiphop, etc dat ze zullen draaien,niet? |
Het hangt af van waar die party is en wie er speelt :)
Er zijn clubs in bijvoorbeeld Brussel die de "echte" urban-genres spelen, maar die zijn zeldzaam aan het worden :( |
|
|
|
|