|
Petanque competitie 2005-2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Verlangen zal het alvast ni zijn :p |
|
|
| Eagle` |
| en wa is jeu de boules dan ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| De ballen van de tegenstander gewoon proberen weg te kaatsen dacht ik? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Eagle`
en wa is jeu de boules dan ? |
Spel van/met ballen.
Hoe je dat uitlegt is aan jou. |
|
|
| Bertn |
| als ge in het zuiden van frankrijk zegt "wat is jeu de boules" slaan die ouw pekes u wschl dood:D |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Bertn
als ge in het zuiden van frankrijk zegt "wat is jeu de boules" slaan die ouw pekes u wschl dood:D |
mkay gij vraagt het en ik ga lopen met de pastiskes |
|
|
| Xilver |
| Thread of the year :stongue: |
|
|
| Pheatus |
:haha: :haha: :haha: :haha:
al goed dat dit geen trance-forum is :p
Volgens mij zouden we beter beta-forum renamen :toothless |
|
|
|
|