|
גיל שוורץ - האם יש לך את Godd על ויניל
|
View this Thread in Original format
| Vman |
שמעתי שאתה אומר שיש לך את
MARCO V - GODD
על ויניל אני מוכן להציע לך 1000 שקל אם תמכור לי את התקליט היום או מחר
אני מדבר על התאריכים ה 16 עד ה 17 בדצמבר
אני כותב את זה בפורום כי נידית אותי
(כמו שנידית חצי מהאנשים בעולם)
מהאי סי קיו שלך
אז תבדוק אם שווה לך למכור או לא |
|
|
| Gil Shwarts |
אכן יש לי את הויניל אבל הוא לא למכירה בשום הון שבעולם וזאת מסיבה אחת פשוטה
הויניל לא שלי הוא של די ג'יי ג'קסון מאילת שהוא חבר טוב שלי ולקחתי אותו בהשאלה לזמן בלתי מוגבל...
אבל אם אני ימור לך אותו ופתאום הוא יבוא אליי ויגיד לי שהוא רוצה אותו... הלך עליי.
יובל שואל למה אתה לא מדבר איתו |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחח
גיל לא הבנת את השאלה שלי
:stongue: :stongue: |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הויניל לא שלי הוא של די ג'יי ג'קסון מאילת שהוא חבר טוב שלי ולקחתי אותו בהשאלה
|
לדיג'יי האנונימי הזה יש קשר עם מייקל ג'קסון??????
מ
FREE FOR ALL
שלחו לי אי מייל ואמרו לי שרק 25 תקליטנים בעולם יקבלו את הויניל הזה כפרומו
המכתב מצורף למטה
ומעניין טייסטו דיגויד מארקו בנגמין
לא אני לא חושב שג'קסון ברשימה של ה 25 תקליטנים
מוזר
Well none are going to Israel as all 25 are going to UK Germany / US and Holland to the bigname DJs
Sorry for this
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: udi hakim [mailto:[email protected]]
Verzonden: dinsdag 13 november 2001 16:05
Aan: Dick de Groot
Onderwerp: Re: Marco V- godd
any of these going to be send to israel?
if not maybe i could get one?
----- Original Message -----
From: Dick de Groot
To: '[email protected]'
Sent: Tuesday, November 13, 2001 4:54 PM
Subject: RE: Marco V- godd
Will only be available in a very limited quantity of 25 pieces
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: udi hakim [mailto:[email protected]]
Verzonden: dinsdag 13 november 2001 15:36
Aan: Francis Eykelboom
Onderwerp: Re: Marco V- godd
And when the DJ promo copies will be available?
----- Original Message -----
From: Francis Eykelboom
To: [email protected][/email]
Sent: Tuesday, November 13, 2001 4:17 PM
Subject: FW: Marco V- godd
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Music
Verzonden: dinsdag 13 november 2001 13:39
Aan: Francis Eykelboom
Onderwerp: RE: Marco V- godd
Will be released end of January 2002
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: udi hakim [mailto:[email protected]]
Verzonden: zondag 11 november 2001 21:20
Aan: [email][email protected]
Onderwerp: Marco V- godd
hello
i would like to know when the new track by marco V - Godd will be released .
thank you
udi hakim
israel. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Vman
שמעתי שאתה אומר שיש לך את
MARCO V - GODD
על ויניל אני מוכן להציע לך 1000 שקל אם תמכור לי את התקליט היום או מחר
אני מדבר על התאריכים ה 16 עד ה 17 בדצמבר
אני כותב את זה בפורום כי נידית אותי
(כמו שנידית חצי מהאנשים בעולם)
מהאי סי קיו שלך
אז תבדוק אם שווה לך למכור או לא |
שמעת על
PM? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Vman
לדיג'יי האנונימי הזה יש קשר עם מייקל ג'קסון??????
מ
FREE FOR ALL
שלחו לי אי מייל ואמרו לי שרק 25 תקליטנים בעולם יקבלו את הויניל הזה כפרומו
המכתב מצורף למטה
ומעניין טייסטו דיגויד מארקו בנגמין
לא אני לא חושב שג'קסון ברשימה של ה 25 תקליטנים
מוזר
Well none are going to Israel as all 25 are going to UK Germany / US and Holland to the bigname DJs
Sorry for this
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: udi hakim [mailto:[email protected]]
Verzonden: dinsdag 13 november 2001 16:05
Aan: Dick de Groot
Onderwerp: Re: Marco V- godd
any of these going to be send to israel?
if not maybe i could get one?
----- Original Message -----
From: Dick de Groot
To: '[email protected]'
Sent: Tuesday, November 13, 2001 4:54 PM
Subject: RE: Marco V- godd
Will only be available in a very limited quantity of 25 pieces
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: udi hakim [mailto:[email protected]]
Verzonden: dinsdag 13 november 2001 15:36
Aan: Francis Eykelboom
Onderwerp: Re: Marco V- godd
And when the DJ promo copies will be available?
----- Original Message -----
From: Francis Eykelboom
To: [email protected][/email]
Sent: Tuesday, November 13, 2001 4:17 PM
Subject: FW: Marco V- godd
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Music
Verzonden: dinsdag 13 november 2001 13:39
Aan: Francis Eykelboom
Onderwerp: RE: Marco V- godd
Will be released end of January 2002
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: udi hakim [mailto:[email protected]]
Verzonden: zondag 11 november 2001 21:20
Aan: [email][email protected]
Onderwerp: Marco V- godd
hello
i would like to know when the new track by marco V - Godd will be released .
thank you
udi hakim
israel. |
מה קרה?
מקנא?
ומוש צודק, קח את זה לפרטי!
זה לא מעניין פה אף אחד וגם לא אותי |
|
|
| DJ-Energy |
טוב אחים שלי
אני סוגר את ה
thread
הזה
עם אתם רוצים דברו על זה ב
PM Or Icq!! |
|
|
|
|