return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Iemand verstand van Outlook?
View this Thread in Original format
MennoB
Mijn vader gebruikt Microsoft Outlook, maar ik gebruik op zijn computer ook wel eens msn. Nou krijgt hij bij zijn contactpersonen in Outlook ook mijn contactpersonen te zien. Ik heb verder totaal géén verstand van Outlook.. Maar weet iemand hoe je dat kan veranderen?
Glaniskanis
in MSN
Extra -> Opties -> Beveiliging
en dan heb ik vinkjes voor:
-Mijn adresboek, schermafbeelding of achtergrond niet hier opslaan want dit is een openbare computer
-Dit is een openbare computer, dus geef mijn tabs niet weer

Als je de 1e aanvinkt zal het probleem verholpen zijn... maar je moet zelf maar ff kijken welke je wil aanvinken :)
MennoB
Hmm nee nog niet.. Of moet ik dan eerst die lijst uit van de computer halen, of de computer een keer opnieuw opstarten?

Heb ze overigens beiden aangevinkt
Glaniskanis
Je moet die lui eerst uit de contactpersonen lijst halen ja... komt omdat msn het continu automatisch update
Vrij irritante feature want ik zou wel bijv alleen mn icoontje van msn willen bewaren maar heb geen zin in die contactlijst meuk
Naja dan maar een wisselend icoontje he :D
MennoB
Okee, bedankt!

Zal meteen die contactpersonen eruit gooien..
Arno F
Mn vader heeft ook eens al die contactpersonen uit zn Outlook lijst getiefd, meteen was ik mn halve contactenlijst kwijt, maak voor de zekerheid dus eerst ff een back-upje van je contactenlijst
MennoB
quote:
Originally posted by Arno F
Mn vader heeft ook eens al die contactpersonen uit zn Outlook lijst getiefd, meteen was ik mn halve contactenlijst kwijt, maak voor de zekerheid dus eerst ff een back-upje van je contactenlijst

K*t.. Te laat! :(

Als ik ofline ga, zie je die mensen niet meer in Outlook, alleen als me aangemeld heb.. Dus ik hoefde ze niet eens te verwijderen!!
MennoB
Kan je ze nog terug halen?
MennoB
Kon gelukkig op hotmail in mijn contactpersonen, aanvinken welke e-mail adressen die ik in mijn contactpersonenlijst had, ook in mijn msn lijst wilde.. Dus heb ze nu, volgens mij, allemaal weer terug :)
eXos
Koop een eigen PC!

Probleem opgelost :D

MennoB
quote:
Originally posted by eXos
Koop een eigen PC!

Probleem opgelost :D

Ik heb een eigen PC, maar ik zit ook soms op ons pap z'n computer want daar zit de printer, brander, cd-rom etc op..
eieregooie
netwerk ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement