return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ההפלגה השנתית של נקסט 1.9-4.9 עם יוהן חילן ורוברט סמית
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
טוב אני פותח על זה טרד כי באופן מאוד מתפיע (לא רק אותכם אלא גם אותי..) אני מצטרף להפלגה של חברת ההפקות הגוססת

3 סיבות להצטרפות
1. יוהן חילן
2. רוברט סמית
3. החבר הכי טוב שלי שעובד על אוניות נופש כבר 3 חודשים וראיתי אותו רק פעם אחת בתקופה הזו יהיה על האוניה הזו...בוא נגיד שזה הסיבה שגרמה לי בסוף ללכת על זה
יהיה מצחיק בטירוף

בקיצור כנציג הפורום שם אני ינסה להביא עדכון כמה שיותר שוטף כשאני יחזור...כנראה שנקסט יעשו גם כמה מסיבות בארץ לאחר מכן מאחר ותקופת החגים מגיעה...
DjChook
וואו, אתם תגיעו ל
AYA NAPA?

סתם,
שיהיה בכיף, נשמע אחלה הפלגה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
וואו, אתם תגיעו ל
AYA NAPA?

סתם,
שיהיה בכיף, נשמע אחלה הפלגה


וואלה לא פרטתי אז כן
עגינה של 24 שעות שם (משישי בצהריים עד שבת בצהריים)
אני יחפש תשיח המיתולוגי שלך ;)
Sm0keMachine
וואו שמעתי כמה פרסומות של זה ב99רפאמ אבל לא ידעתי שזה מתחיל מחר..
לא שרציתי ללכת.........

מה רוברט סמית' מנגן?
הוא לא החבר של פרי קורסטן שיצר איתו כמה קטעים לפני כמה שנים טובות?
אם כן אז אני מניח שהוא מנגן אפלפטינג טראנס עמוס במלודיות קיטצ'יות לפנים :)

בקיצור תהנה וספר חוויות אחרי זה.....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
וואו שמעתי כמה פרסומות של זה ב99רפאמ אבל לא ידעתי שזה מתחיל מחר..
לא שרציתי ללכת.........

מה רוברט סמית' מנגן?
הוא לא החבר של פרי קורסטן שיצר איתו כמה קטעים לפני כמה שנים טובות?
אם כן אז אני מניח שהוא מנגן אפלפטינג טראנס עמוס במלודיות קיטצ'יות לפנים :)

בקיצור תהנה וספר חוויות אחרי זה.....


הכל נכון חוץ מהקיצ'יות
יש אנשים שמוצאים את הסאונדים של האלקטרו כיוצרים שלא הצליחו ליצור סאונד נקי אז זה משיצא להם..
אז בוא לא נכנס לזה
ronsh
נשמע מבטיח...

תעשה חיים אחויה
DjChook
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
וואלה לא פרטתי אז כן
עגינה של 24 שעות שם (משישי בצהריים עד שבת בצהריים)
אני יחפש תשיח המיתולוגי שלך ;)


הוא נראה בערך.... ככה

Glenn-Holmes
טוב אני בחזרה בבית ולא קל להתחיל ולסכם בכלל את כל משהיה

הכותרות
נקסט תקעו עוד כמה מסמרים בקבר שלהם ואכזבו בענק!
אחת האכזבות היתה יוהן חילן שכלל לא עלה לנגן על האוניה בגלל פאשלה של הגורמים המעורבים...אל תדאגו בסוף היה שווה את זה אבל לא ממש בזכות אנשי נקסט...וחבל
מחר נאריך במילים עדיין יש מה לספר!
DjChook
יהיה מענין לשמוע אילן

תן דגש גם על איפה הייתם בנאפה ;)
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב אני בחזרה בבית ולא קל להתחיל ולסכם בכלל את כל משהיה

הכותרות
נקסט תקעו עוד כמה מסמרים בקבר שלהם ואכזבו בענק!
אחת האכזבות היתה יוהן חילן שכלל לא עלה לנגן על האוניה בגלל פאשלה של הגורמים המעורבים...אל תדאגו בסוף היה שווה את זה אבל לא ממש בזכות אנשי נקסט...וחבל
מחר נאריך במילים עדיין יש מה לספר!


טוכנר ניגן?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement