|
הדיסקים הטובים של התקופה האחרונה
|
View this Thread in Original format
| evolverx |
תשמעו חבר'ה,בכל רגע ורגע שאני שומע את פול ואן דייק,אם זה בסטים שלו שמשוחררים כל שבוע ואם זה הדיסק החדש שלו שרק יצא לפני שבועיים,אני באמת מבין שיש לו פשוט מוסיקה ייחודית ואף אחד בשום תחום לא דומה לו בסגנון,יש לו קצת ארמין קצת מרקוס וקצת מרקו וי,הוא משלב כל כך הרבה אלמנטים במוסיקה שלו ומי שרוצה להבין למה אני בדיוק מתכוון שיוריד את הדיסק החדש שלו,יש שם כל כך הרבה דברים יפים,לדעתי הדיסק הוא שילוב של CREAMFIELDS של פרי יחד עם מרקוס
חבר'ה תורידו בהמוניכם ותכתבו מה דעתכם,אולי אני היחיד שחושב ככה!! |
|
|
| evolverx |
אנשים!תור הזהב של הטראנס והפרוגרסיב!
יורדים לי כל כך הרבה דיסקים טובים,אם יש לכם מה להמליץ בוסף אל תתביישו
1.FERRY CORSTEN-CREAMFIELDS 2005-דיסק מעולה עם דברים קצת שונים,פרי כמו פרי מביא דברים מרגשים עם הרבה חשמל
2.PAUL VAN DYK-POLITICS OF DANCING-מהדיסקים הטובים ששמעתי לאחרונה,מי ששומע יתמכר בוודאות,אין מילים
3.Markus Schulz - Coldharbour Sessions (Miami 05) 2005-דיסק מהמם,ואני אישית לא מתלהב ממרקוס,אבל אחריי הדיסק הזה,יכול להיות מאוד שאשנה את דעתי,דיסק מצוין הוא מראה את הצד היותר אפל וייחודי של הפרוגרסיב בימנו
4.Nature_One_2005-Mission_To_Future-קצת מיינסטרים ומאוס אני יודע,אבל בכל זאת יש טרקים ממש טובים לכל אוהביי האלקטרו,פרוגרסיב,וקצת פאנק,חובה לשמוע את המיקס לטרק של מיילו,שזה הטרק הראשון בדיסק,לדעתי מיילו הוא אחד האנשים המבריקים בתחום האלקטרוני,ורק בארץ לא מעריכים
אותו,אבל באירופה הוא נחשב מאוד,בשאר הדיסק יש דברים מצוינים,מומלץ
יש עוד סטים מהפסטיבל הזה של פרי ושל פול ואן דייק שהם לעצמם גם מצוינים,למי שמוצא את קובץ הקיו לסטים הללו,מוזמן להודיע...
חשוב מאוד שתכתבו עוד דיסקים,לכל מי שיש מה להמליץ,תכתבו זה חשוב!!! |
|
|
| m0sh |
בשבילי ,רק מארקו וי
ושמעתי אותם בחודשיים האחרונים פעםיים ופעם אחת אחד אחרי השנה וללא ספק אני נהנה ממארקו וי יותר וגם אני לא ממש תופס מפול ואן דייק |
|
|
| Sm0keMachine |
הקשב ידידי
אנחנו (לפחות אני) מאוד מעריכים פוסטים עם המלצות על מוזיקה..
אבל יש להם מקום, וזהו בט'רד הסטיקי שיש למעלה עם הרבה הרבה עמודים של המלצות..
וכן דיסקים טובים רשמת..
Markus Schulz - Coldharbour Sessions (Miami 05)
למרות שזהו כבר לא דיסק חדש כ"כ באמת דיסק מצוין...! |
|
|
| Shahar |
politics of dancing 2
לא שוחרר בכלל לאינטרנט
איפה ראית את זה
הדבר היחיד שמצאתי זה
| quote: | Paul van Dyk Live @ Politics Of Dancing 2 Tour in U60311, Frankfurt
01. Randy Katana - Fancy Fair 05
02. Deep Dish - Say Hello (PvD Remix)
03. Perasma - Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Dub Mix)
04. ID
05. Whiteroom - Someday (Dub)
06. Kyau vs Albert - Falling Anywhere (PvD Rework)
07. White Water - The Unknown (PvD Rework)
08. Thomas Bronzwaer - Close Horizon
09. Lolo - Why (? PvD Rework)
10. Tranquility Base - Getting Away (Leama & Moor Remix)
11. Yellow Blackbird - Superfly (Andy Moor Remix)
12. Santiago Niסo- Believe (Max Graham`s Sidechain Mix)
13. Paul van Dyk - The Other Side (? Remix)
14. Marcos - Just For A Day (Marc van Linden Remix) [Vandit]
15. Josh Gabriel - Alive
16. Jose Amnesia vs Serp - Second Day (Martin Roth Mix)
17. Purple Haze - Adrenaline
18. Modulation - Spirits (Slusnik Luna Remix)
19. Emmanuel Top - Mars (Kai Tracid Remix)
20. ID
21. Plastikman - Spastik
22. ID
23. U2 - Where The Streets Have No Name (NU NRG Remix)
24. Freak Presents. Exo - Above the Clouds (Original Mix)
25. ID
26. ID
27. DK8 - Murder Was The Bass
28. Simon & Shaker - Make It (Dub)
29. Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Yeah
30. ID
31. CJ Stone - Shine (Heart Of Stone Mix) (PvD Rework)
32. ID
33. Gerry Cueto - Message (PvD Rework)
33. Paul van Dyk - The Other Side |
|
|
|
| DJ-Kreing^^ |
J00F - whire label - republic
cd 2
משהו בן זונה לפנים... |
|
|
| Glenn-Holmes |
מיילו לא מוערך בארץ? נו באמת...תראה לי פינה מיינסטרימית שלא חרשו בה על דרופ דה פרשר - אפילו בתוכנית של דידי הררי זה נוגן כמה פעמים
והייתי מוסיף תדיסק של ארמין
נוגע ויפהפה
הרבה יותר טוב מ-76 לדעתי! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מיילו לא מוערך בארץ? נו באמת...תראה לי פינה מיינסטרימית שלא חרשו בה על דרופ דה פרשר - אפילו בתוכנית של דידי הררי זה נוגן כמה פעמים
|
מה קרה שפתאום הערכה מקבילה למסחריות?
שזה לא קשור לטייסטו זה שונה?
מקווה לקבל תגובה הולמת שתחזור :) תהנה בהפלגה...
אלבומים טובים..אמ...
האלבום של שפונגל והאלבום של צ'אב הם 2 אלבומים שאני אהבתי נורא השנה..
ובאמת האוסף הכפול של ג'וף נחמד מאוד... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by evolverx
חבר'ה תורידו בהמוניכם ותכתבו מה דעתכם,אולי אני היחיד שחושב ככה!! |
להוריד בהמונינו...אולי יש כאלה שדווקא מעדיפים לקנות? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מה קרה שפתאום הערכה מקבילה למסחריות?
שזה לא קשור לטייסטו זה שונה?
מקווה לקבל תגובה הולמת שתחזור :) תהנה בהפלגה...
... |
תגובה הולמת
לא דברתי על עצמי ולכן הנה הקשר:
טיאסטו מוערך בארץ נכון אין ספק שהוא כבר מזמן הפך למשהו די מסחרי פה אבל כן הוא מוערך מאוד אולי לא בקרבנו אבל בקרב רבים אחרים
מסחריות היא תוצאה של הערכה שניתנת ע"י קהל גדול של אנשים או ע"י קבוצה גדולה של תחנות רדיו/שדרני רדיו
נכון יש גם מסחריות שלא נובעת מהערכה
אבל ההערכה הגדולה שזכה הקטע הזה של מיילו הפך אותו למסחרי...
לא קשה להגיד שאם תשמיע היום את דרופ דה פרשר לאנשים לא מעטים מהם יגידו שהם כבר שמעו את זה איפשהו ומזהים את זה..לא בשם כנראה - זה נכון אבל מזהים את הקטע |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by m0sh
בשבילי ,רק מארקו וי
ושמעתי אותם בחודשיים האחרונים פעםיים ופעם אחת אחד אחרי השנה וללא ספק אני נהנה ממארקו וי יותר וגם אני לא ממש תופס מפול ואן דייק |
גם אני לא ממש מעריץ את פול ואן דייק
ומת על מרקו וי
אבל ההופעה שלו בסנסיישן
לרגע בדקתי שלא הורדתי בטעות את 2003 שוב......
טראקליסט מאד דומה
הוא הפסיק לחדש מרקו....
נמאס כבר מהקלוקס הזה..... |
|
|
| m0sh |
בשתי מסיבות באמנזיה הוא לא שם קלוקס...
אבל מה כן הוא שם
out of space
של פרוג'די
בוטלג מטורף! |
|
|
|
|