|
Weekend 02-04/09 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
Nog geen idee. Misschien ook Burchtdance op vrijdag :)
Ben ook van plan om eens naar die Kozzmozz tentoonstelling te gaan aan de Vooruit.
Zondag werken. |
|
|
| Nyah |
vrijdag 02/08
werken en dan thuis nietsen/relaxen/filmpke kijken/...
zaterdag 03/08
's morgens naar Maasmechelen, dan nog geen idee wat we daar gaan doen, misschien 's avonds een terrasje
zondag 04/08
Bokrijk - familiedag vant werk |
|
|
| pooley |
zaterdagmorgend 8 - 13
groep-t
auch dees jaar gaat pijndoen op zaterdagmorgend :) |
|
|
| DJ Zetski |
| Morgenmiddag naar Middelkerke met de vriendin tot en met zondag. Als het weer zo blijft, zal dat alvast heel goed meevallen. Kzal waarschijnlijk ook eens naar den Boccaccio gaan de zaterdag (al is da nie echt volgens mijn principe, maar goed 'k zal wel zien hoe het daar aan toegaat). Kzie dat alleszins goed zitten! |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by pooley
zaterdagmorgend 8 - 13
groep-t
auch dees jaar gaat pijndoen op zaterdagmorgend :) |
ge studeert iets bij? |
|
|
| Kaidreas |
vrijdag??? Ik totaal geen idee, wat we gaan doen, maybe highstreet (weeral!)
zaterdag, eerst men eigen wat slimmer maken met een cursus over audiotechnieken
en in de avond naar antwerpen---> laundry day
zondag: heel de dag ws de verwelkte tulp uithangen |
|
|
| Kelly* |
Ow... vergeten dat het Laundry Day was
:toothless |
|
|
| The_G0dfather |
| HAHA ik ga heel het weekend leren , en nu julli :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
HAHA ik ga heel het weekend leren , en nu julli :crazy: |
Ik ga ook heel het weekend leren, maar ik ben er echt niet zo enthousiast over als u :nervous: :p |
|
|
| Bomar |
vrijdag: 9-13u rondrijden met karrekke in sunparks om lakens uit te delen bij de vakantiehuisjes; savonds film zien
zaterdag: 12-20u hamburgers bakken in sunparks; savonds mij bezatten in de Irish Pub en het einde van de herexamens van mijn vrienden vieren
zondag: 12-20u weeral hamburgers bakken in sunparks; savonds rusten |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Bertn
ge studeert iets bij? |
avondschool marketing groep t :)
3j
maandag + zaterdagen !
dus ni bijsturen, eindelijk iets gehalen dus ... |
|
|
|
|