|
***Download of the week*** No.13
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Tänkte att jag lägger denna i svenska sektionen också...ingen får missa denna låt!!!!
No.13
Artist:Dito
Title:Shadow
Lenght:6.41 Min
Size:6.2 MB
Bitrate:128 kbps
Date:2001.12.17
Style:Uplifting
Rating:10\10
Comment:Wow! This track is AWESOME! Great buidups! And the melody... OMG!
Wonderfull track! This is a track that really made the last days of this year great! It has
all that you expect form a uplifting track! A must have!
Thanx to:Mindshooter!
Download!
I heard this one on digitally imported. Im so happy i found this. You gotta listen to this :) It was released June this year so its not that old either :) Its on my FTP so it wont be online 24\7...please try again later of it doesn work.
Dont use DL Accelerators!!!!!!!!!!!!! I will ban you and you wont get acces
to Download of the week ever again! Please enjoy this track post your comments and have a wonderfull white
Christmas everyone :)
Enjoy! TA Swedish Crew |
|
|
| reveal |
jag har den i 192kbps, cd-rip, dvs inte streamrippat från DI
ska du, eller nån annan, ha den så säg till |
|
|
| Trance Christer |
jävligt go låt är det !!! jag har två andra versioner av den också men oginalet är helt klart best !
Dito - Shadows (Epic Storm Mix)
Dito - Shadows
Dito Feat Dzenita - Shadows |
|
|
| reveal |
DL
kommer att plocka ner snart, så dra snabbt |
|
|
| Ravesquad |
| Tack mindshooter och reveal...så himla härlit me folk som gillar sån här musik:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vänta på mig innan no du tar ner låten, jag måste komme hem först så jag kan tanka hem den till datorn där.
c-ya... |
|
|
| RebeL9 |
| hmm har ni legat och sovit de senaste månaderna? den här är ju knappast ny. har funnits ute sedan i somras. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
jag har den i 192kbps, cd-rip, dvs inte streamrippat från DI
ska du, eller nån annan, ha den så säg till |
Förresten..... Jag rippade den itne från DI....jag hörde den bara där,,,,den jag lagt upp är samma som din fast sämre kvalle så tack ändå :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Förresten..... Jag rippade den itne från DI....jag hörde den bara där,,,,den jag lagt upp är samma som din fast sämre kvalle så tack ändå :) |
nej DU kanske inte rippade den, men den ÄR rippad, kolla själv id3-tagen... dessutom börjar den en aning tveksamt, precis som om den är mixad med annan låt i början |
|
|
| mindshooter |
| ok :) Men då är din också det.... För det var exakt samma fast med bättre kvalle :p |
|
|
|
|