return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
***Download of the week*** No.13
View this Thread in Original format
mindshooter
Tänkte att jag lägger denna i svenska sektionen också...ingen får missa denna låt!!!!

No.13

Artist:Dito
Title:Shadow
Lenght:6.41 Min
Size:6.2 MB
Bitrate:128 kbps
Date:2001.12.17
Style:Uplifting
Rating:10\10
Comment:Wow! This track is AWESOME! Great buidups! And the melody... OMG!
Wonderfull track! This is a track that really made the last days of this year great! It has
all that you expect form a uplifting track! A must have!
Thanx to:Mindshooter!

Download!

I heard this one on digitally imported. Im so happy i found this. You gotta listen to this :) It was released June this year so its not that old either :) Its on my FTP so it wont be online 24\7...please try again later of it doesn work.
Dont use DL Accelerators!!!!!!!!!!!!! I will ban you and you wont get acces
to Download of the week ever again! Please enjoy this track post your comments and have a wonderfull white
Christmas everyone :)

Enjoy! TA Swedish Crew
reveal
jag har den i 192kbps, cd-rip, dvs inte streamrippat från DI
ska du, eller nån annan, ha den så säg till
Ravesquad
till:)
mindshooter
till
Trance Christer
jävligt go låt är det !!! jag har två andra versioner av den också men oginalet är helt klart best !

Dito - Shadows (Epic Storm Mix)
Dito - Shadows
Dito Feat Dzenita - Shadows
reveal
DL
kommer att plocka ner snart, så dra snabbt
Ravesquad
Tack mindshooter och reveal...så himla härlit me folk som gillar sån här musik:D
SteveTranz4ever
Vänta på mig innan no du tar ner låten, jag måste komme hem först så jag kan tanka hem den till datorn där.

c-ya...
RebeL9
hmm har ni legat och sovit de senaste månaderna? den här är ju knappast ny. har funnits ute sedan i somras.
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
jag har den i 192kbps, cd-rip, dvs inte streamrippat från DI
ska du, eller nån annan, ha den så säg till

Förresten..... Jag rippade den itne från DI....jag hörde den bara där,,,,den jag lagt upp är samma som din fast sämre kvalle så tack ändå :)

reveal
quote:
Originally posted by mindshooter

Förresten..... Jag rippade den itne från DI....jag hörde den bara där,,,,den jag lagt upp är samma som din fast sämre kvalle så tack ändå :)

nej DU kanske inte rippade den, men den ÄR rippad, kolla själv id3-tagen... dessutom börjar den en aning tveksamt, precis som om den är mixad med annan låt i början
mindshooter
ok :) Men då är din också det.... För det var exakt samma fast med bättre kvalle :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement