return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
צריך עזרה - למבינים ברשת
View this Thread in Original format
ronsh
אחרי כמה שנים של התלבטויות החלטנו בבית לשים רשת בין ה3 מחשבים שיש לנו
הכל טוב ויפה..

רק ש..גיליתי פתאום שה

הדי סי לא עובד לי...הכוונה שהוא מתחבר לשרת והכל אבל לא מוריד ולא מחפש שירים

ואני תקוע בלי דרך להתעדכן בשירים חדשים..
מישהו יכול לעזור לי ולפתור את זה
DjChook
יכול להיות כמה סיבות:

א. הראוטר ששמת הוא בעל
FIREWALL
ב. אתה עדין מנסה להתחבר כ
ACTIVE
(יגאל בתחילת מסיבה)

אם הסיבה היא א. אז אתה צריך גישה לראוטר שלך, ולפי
איך שהוא עובד, לסדר את הפניית הפורטים של
הדי סי
לעמדה שלך, בנוסף אתה יכול לעשות על עצמך
DMZ שזה לא ממש יעזור, אבל זה ינסה להסביר לו שאתה זה שרוצה לטחון ת'רשת

ב. לך לאופציות של
הדי סי
ובסוג חיבור תשנה ל
PASSIVE
(יגאל בסוף מסיבה)
ואז לא אמורה להיות בעיה.
Glenn-Holmes
מדברים על די סי ועוד רושמים באנגלית את זה..

באד בויס!:eyespop:
DjChook
שמח ? יא ויינל מהלך
KrazyDJs
גם אני ברשת והדיסי שלי באקטיב..
לא חייב ישר ללכת על הדרך הקלה יותר והפחות אפקטיבית..

יש לך פיירוואל במחשב?
לא מדבר על ראוטר \ האב...
יענו פיירוואל תוכנה..
אם כן בדוק אם יש לו גישה בכלל לדיסי..מה שאני מניח שכן..עדיף לשחק שם עם ההגדרות לפני שמחליפים לפאסיב בתאכל"ס...


אם לא, תעשה מה שחן אמר...זה נשמע חכם...
Shahar
קיצור אל תסתבך יותר מדי
תתחבר לשם על
PASSIVE
ronsh
סבבה תודה כפרה על כולכם...

ממזמן שמתי את זה על פאסיב וזה לא עבד

ופתאום זה עובד....אז תודה
הפ33תי היום איזה כיף...השלמתי חומר
YoraY
רק אני תקוע בצבא לא מצליח להשלים תפיגור של 4 חודשים


כל הזין!
כבר אני לא פונקציה בטרד ההמלצות:(











אני אוהב אותך אמא!!!
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
רק אני תקוע בצבא לא מצליח להשלים תפיגור של 4 חודשים


כל הזין!
כבר אני לא פונקציה בטרד ההמלצות:(


תעבור ליומיות
ronsh
שני דברים...

קודם כל אם תוכלו להמליץ לי על כמה משחקי רשת...

דבר שני הורדתי
Red Alert 2

עכשיו אי אפשר לשחק באינרנט כי המשחק פרוץ..
וברשת זה לא נותן לי כי הוא לא מזהה את ה
Ipx
שלי...

איך אני מגדיר את זה בווינדוס?

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by YoraY


אני אוהב אותך אמא!!!


מה היא קשורה פה??
DjChook
quote:
Originally posted by ronsh
שני דברים...

קודם כל אם תוכלו להמליץ לי על כמה משחקי רשת...

דבר שני הורדתי
Red Alert 2

עכשיו אי אפשר לשחק באינרנט כי המשחק פרוץ..
וברשת זה לא נותן לי כי הוא לא מזהה את ה
Ipx
שלי...

איך אני מגדיר את זה בווינדוס?



חזק
קיצר בנוגע לבעיה הראשונה שלך, יש הרבה סרברים לא חוקיים שיתנו לך לשחק ב
REDALERT
אומנם לא יהיו שם הרבה אנשים, אבל אתה יכול לחפש קצת ולמצוא

ובנוגע ל IPX
זה בגלל ש
WINXP
לא מתקין את ההתקן
IPX
כברירת מחדל ולכן עושים כפתור ימני על
MY NETWORK PLACES
ואז על
LOCAL NETWORK
כפתור ימני ומאפיינים
ואז עושים
INSTALL
בוחרים ב
PROTOCOL
ומתקינים את
IPX/SPX
וזהו, עכשיו הוא יזהה ותוכל לשחק ברשת הפנימית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement