|
[za 10/09/2005] James Holden @ Fuse - roll call
|
View this Thread in Original format
| TOR |
verdient zo wel zn eigen thread, vind ik :)
who's in?
full line-up:
fuse level: Deg, James Holden, Pierre
motion level: St. Dic, Les Craven
23-00h: 4 €
after 00h: 8 €
complete teh 1337 listz0rzz!!1!
->
TOR
... |
|
|
| mellow_head |
| omg James Holden!:eek: *breekt zn wolken* |
|
|
| Pumaz |
TOR
Pumaz
...
Als James weer zijn dub van 'Breathe on me' speelt ga ik iets naar hem gooien :D |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Als James weer zijn dub van 'Breathe on me' speelt ga ik iets naar hem gooien :D |
Nog steeds ni gehoord:wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kga toch maar passen, echt geen zin in de hele bus/trein/wandelverplaatsing :o |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kga toch maar passen, echt geen zin in de hele bus/trein/wandelverplaatsing :o |
Voor M.I.K.E. zou je het doen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Yeah, maar bij M.I.K.E. amuseer ik me naar alle waarschijnlijkheid veel harder dan bij Holden alleen. :)
Voor James alleen zie ik het gewoon niet zitten om op m'n eentje naar de Fuse af te zakken... en waarschijnlijk moet ik zaterdagavond toch zaalvoetballen, dus dan zou het sowieso al moeilijk geweest zijn :) |
|
|
| Pumaz |
Ok I forgive you :o
:p |
|
|
| Jasperovitsj |
Hey, at least I'm honest :)
En in oktober staan er een paar feestjes op het programma waar ik absoluut naartoe wil, dus kan ik m'n geld beter daarvoor sparen ;) |
|
|
| Synthesia |
Ben normaal gezien van plan om naar 10 Years Kozzmozz te gaan die avond..maja..begin nu te twijfelen.
Holden al eens een keer bezig gezien en hij draaide toen een zeer mooie tranzy set..dacht dat het meer housy zou zijn maar was aangenaam verrast. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kpeins dat ge van Holden in de Fuse ni veel trance moogt verwachten. :) |
|
|
|
|