return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
[za 10/09/2005] James Holden @ Fuse - roll call
View this Thread in Original format
TOR
verdient zo wel zn eigen thread, vind ik :)

who's in?



full line-up:


fuse level: Deg, James Holden, Pierre

motion level: St. Dic, Les Craven


23-00h: 4 €

after 00h: 8 €



complete teh 1337 listz0rzz!!1!

->

TOR
...
mellow_head
omg James Holden!:eek: *breekt zn wolken*
Pumaz
TOR
Pumaz
...

Als James weer zijn dub van 'Breathe on me' speelt ga ik iets naar hem gooien :D
mellow_head
quote:
Originally posted by Pumaz

Als James weer zijn dub van 'Breathe on me' speelt ga ik iets naar hem gooien :D



Nog steeds ni gehoord:wtf:
Phortastic
^ n00b :p
Jasperovitsj
Kga toch maar passen, echt geen zin in de hele bus/trein/wandelverplaatsing :o
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kga toch maar passen, echt geen zin in de hele bus/trein/wandelverplaatsing :o

Voor M.I.K.E. zou je het doen :p
Jasperovitsj
Yeah, maar bij M.I.K.E. amuseer ik me naar alle waarschijnlijkheid veel harder dan bij Holden alleen. :)
Voor James alleen zie ik het gewoon niet zitten om op m'n eentje naar de Fuse af te zakken... en waarschijnlijk moet ik zaterdagavond toch zaalvoetballen, dus dan zou het sowieso al moeilijk geweest zijn :)
Pumaz
Ok I forgive you :o

:p
Jasperovitsj
Hey, at least I'm honest :)
En in oktober staan er een paar feestjes op het programma waar ik absoluut naartoe wil, dus kan ik m'n geld beter daarvoor sparen ;)

Synthesia
Ben normaal gezien van plan om naar 10 Years Kozzmozz te gaan die avond..maja..begin nu te twijfelen.

Holden al eens een keer bezig gezien en hij draaide toen een zeer mooie tranzy set..dacht dat het meer housy zou zijn maar was aangenaam verrast.
Jasperovitsj
Kpeins dat ge van Holden in de Fuse ni veel trance moogt verwachten. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement