|
Actieve BETA's: Nieuwe telling (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Giesber |
| quote: | Originally posted by Taaladviseur
Ik hou nog steeds een oogje in het zeil vanop een stille plek. |
Op vakantie of zo?
't Is dus "ik houd". |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Taaladviseur
Ik hou nog steeds een oogje in het zeil vanop een stille plek. |
:conf: :wtf: :haha:
Ela, met 100, da's de max é! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Giesber
Op vakantie of zo?
't Is dus "ik houd". |
Hou mag ook... houd is formeel. |
|
|
| Soliplex |
| quote: | Originally posted by Giesber
Op vakantie of zo?
't Is dus "ik houd". |
Is da feitelijk pijnlijk, die komma's neuken? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Niet als je zo'n klein pietje hebt als dat van de Taaladviseur |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by Soliplex
Is da feitelijk pijnlijk, die komma's neuken? |
Voor die komma's wel ja. |
|
|
| The_G0dfather |
| ja, vanaf nu ga ik voor den 1000ste beta |
|
|
| Mystique |
| 95) Mystique (Pascal) Leuven |
|
|
| Config |
| wordt et geen tijd om een nieuwe telling te doen? dat wil ik best wel eens zien. |
|
|
| The_G0dfather |
'n nieuwe, waarrom, deze loopt nog en gaat toch goed, gewoon je naam erbij zetten
alleen is mystique nr 101 ipv 95 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Welkom back Mystique ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
wordt et geen tijd om een nieuwe telling te doen? dat wil ik best wel eens zien. |
Heeft de juf u niet geleerd hoe je zelf moet tellen?
Of ben je dat intussen vergeten? |
|
|
|
|