return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
TE Theme --> Rank 1 Promo???
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
Ik las ergens dat de nieuwe Trance Energy Theme de nieuwe promo van Rank 1 is.
Hij moet supergoed zijn.
Weet iemand welk nummer dit is???
serialkillah
Is dat niet dat nummer dat Tiesto nu regelmatig draait???? er staat in ieder geval "Rank 1 - Promo" in een aantal van z'n recente sets...
Blik
ik heb hem :D

radio rip van armin van buuren state of trance :D

en hijs vet, beetje superstrings achtig
serialkillah
ja die bedoel ik ja
Dj Lex
J die plaat heet Awakenings geloof ik, Heb hem nog niet, want op ag was ie er nog niet
Partyhardy!
ik heb hem ook en hij is vet ja!
en ik weet een relaxte site waar niet veel nummers op staan maar wel een aantal nieuwe, waaronder dus die "Rank1 promo- Awakenings", hij is wel geript uit armin's show maar goed dan kun je hem iig beluisteren! :D
dus ik zou zeggen allemaal downen maar en knallen die speakers! ;) :) :D
site=> www.trance-valley.cjb.net :)
kolkiewolkie
Op de site staat dat idd in februari de nieuwe single released wordt, dus was ook mijn gedachte meteen dat um dat wel zou zijn(kwa tijd enzo). is idd awakenings.

greetz kolkiewolkie
Flipper01
Zeker aangezien Rank 1 live optreed tijdens TE en de track ook rond die tijd uitkomt zou dit heel goed kunnen, ik ben 'em nu iig aan het downen...
TranceFool
Jaja, Awakening, zoals ik al had voorspeld de TE Theme.....was ook logisch want ze gaan live optreden :)
Yarnie
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik heb hem ook en hij is vet ja!
en ik weet een relaxte site waar niet veel nummers op staan maar wel een aantal nieuwe, waaronder dus die "Rank1 promo- Awakenings", hij is wel geript uit armin's show maar goed dan kun je hem iig beluisteren! :D
dus ik zou zeggen allemaal downen maar en knallen die speakers! ;) :) :D
site=> www.trance-valley.cjb.net :)



thnx gast voor die link..keb m net glijk ff gel33ch0rd en hijs heel vet.......:D

Remy D
Toen ik het vorige week aan Benno de Goeij vroeg wisten ze nog niet of die het zou gaan worden.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Remy D
Toen ik het vorige week aan Benno de Goeij vroeg wisten ze nog niet of die het zou gaan worden.


I'm here to back-up that story.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement