return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
"Oslo Dj" Presents Djz Area 16.September @ Shame (Kirkegata 26)
View this Thread in Original format
djXerox
Hey folkens!

Flyer
Djz Area Hovedside

Djz Area er tilbake! Denne gang for de over 18!
Det blir en kveld fullspekka med godlåter (hopefully), på Shame i Kirkegata!

Cover: 100,-
ID: 18

Dj's som skal spille er:

Xerox
Dj Dalby
Djuztah Dj
DFM
Scoopie
Dj Haydar

Som sagt blir det en chillout lounge ved inngangspartiet med hip hop og alt det der. I storsalen blir det alt mulig (Hard House, Hard Trance, Tech House, Hardstyle, Funky house, U NAME IT)
DJ_Audun
Shame ja, var der forrige helg. Spilte bare vg lista top 20 på repeat da, men dette kan jo altids bli bra. Skal se om jeg ikke får tatt med meg noe kammerater på dette. Forresten aldri hørt om noen av dj'ene, noen playlists å briefe med?
DJ_Audun
Kommer sikkert til å bli smekkfult der uansett musikk. Veldig mange fra Oslo Vest som drar på shame og 112 (den ved siden av) i helgene.
djXerox
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Shame ja, var der forrige helg. Spilte bare vg lista top 20 på repeat da, men dette kan jo altids bli bra. Skal se om jeg ikke får tatt med meg noe kammerater på dette. Forresten aldri hørt om noen av dj'ene, noen playlists å briefe med?


Vel, Dj'z area har lenge vært en plass for de som ikke har blitt signa hos THT :P hehe.. neida, men de er alle flinke dj's som har drevet på en god stund.

Sjekk ut denne linken for info om dj'sa

:toocool:
Redd
Hardhouse, Hardstyle, Hard Club, Hard Dance :nervous:

Frister ca. like mye som romantisk middag med Moskva Marit.

Men gl & hf :)
djXerox
quote:
Originally posted by Redd
Hardhouse, Hardstyle, Hard Club, Hard Dance :nervous:

Frister ca. like mye som romantisk middag med Moskva Marit.

Men gl & hf :)


ouch :eyes:
dj_alfi
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Kommer sikkert til å bli smekkfult der uansett musikk. Veldig mange fra Oslo Vest som drar på shame og 112 (den ved siden av) i helgene.


errmm..,. 112 er bare p***iser og bønder..
DJ_Audun
de gangene jeg har vært der har det i alle fall vært sånn. Pakkiser vil det være uansett, men det var i alle fall ingen som lagde bråk.
dj_alfi
quote:
Originally posted by DJ_Audun
de gangene jeg har vært der har det i alle fall vært sånn. Pakkiser vil det være uansett, men det var i alle fall ingen som lagde bråk.


hehe, de er overalt ass.. bortsett fra hemingway..
tingen er den, bønder kler seg som vestkantfolk..
112 har jo fått stempelet bønder på byen..

men jaja, d r ett drittsted uansett:stongue: :haha:
DJ_Audun
quote:
Originally posted by dj_alfi
hehe, de er overalt ass.. bortsett fra hemingway..
tingen er den, bønder kler seg som vestkantfolk..
112 har jo fått stempelet bønder på byen..

men jaja, d r ett drittsted uansett:stongue: :haha:


Vil bønder si folk fra bærum eller? Jeg vil ikke si at bønder kler seg som vestkantgutter ass. På landet har man gjerne en klesmote som henger 2-5 år tilbake i tid, der snakker man adidas/fila føring på høyt plan. 112 har jo klart et av de beste lokalene med 18 års grense i byen da (sier dog ikke noe om de som er der).

dj_alfi
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Vil bønder si folk fra bærum eller? Jeg vil ikke si at bønder kler seg som vestkantgutter ass. På landet har man gjerne en klesmote som henger 2-5 år tilbake i tid, der snakker man adidas/fila føring på høyt plan. 112 har jo klart et av de beste lokalene med 18 års grense i byen da (sier dog ikke noe om de som er der).


jeg bor i røyken, jeg ser på meg selv som bonde. vestkantbonde, dog.. De på lillestrømsida har jeg ikke stort å si om LOL
røyken er litt forbi asker, med mindre du ikke visste d, og d ligger i buskerud. de fleste her går i mer enn moteriktige klær liksom..
DJ_Audun
Landet ligger nok litt mer avsideligendes enn det imo. Tenkte vel mer på skikkelig bygdetullinger.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement