|
Budapest Parádé
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Nytt rekord iår med 700.000 besökare. Någon mer än jag, Özgür, Beyer och CJ Intercity som var där? Hade sketaskoj - drack tre flaskor champagne och dansade som en idiot. Junkie XL på Bónus Parádé (officiella efterfesten) var helt galen! Smällde mixern i bordet flertalet gånger mot slutet - sprang ofta fram på scen och gestikulerade...
Har också fått tummen ur röven och lagt upp lite bilder:
http://www.djlaszlo.com/gallery/thumbnails.php?album=6
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Riktigt najsa kort Laszlo !!!
Ser ut som ett riktigt schyst party !!!
Har nu även lagt upp bilderna på Liquidsunset.org :gsmile: |
|
|
| Can |
| herregud, budapest be tha ! dra mig baklänges vilka ladies !!!!!!!!!!!!!!!11111111111 |
|
|
| staz |
såg picsen på liquid.. seems like one hell of a party.
rÄjvkommisionen hade haft oändligt att göra där av bilderna att döma ;) |
|
|
| ScuL |
heheh.. det är en porrsida ^^ |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by ScuL
heheh.. det är en porrsida ^^ |
..inget man behöver tacka nej till :D :D |
|
|
| CJ InterCity |
DAAAAAAAAAAAMN jag kände på mig att en sådan topic skulle öppnas förr eller senare ;) stötte ihop med Özgür, missade Laszlo dock, och jeeevlar vilket ryck! Junkie XL, Nick Warren, Mauro Picotto, Kai Tracid, Özgur Can, DJ Sammy (som faktiskt körde good stuff!) är några av de nämnvärda! och även en liten pojk called InterCity :p har lite egna bilder:
http://home.hccnet.nl/extrema/budapest/
är garanterat där nästa år igen :) |
|
|
| benni |
tillverkar inte ungern storsta porrindusti i hela varlden ocksa :cool:
ser riktigt schysst ut iallafall... budapest later som ett riktigt party stalle!
jag ska se adam beyer i reykjavik den 17.sept .. det kommer bli maktigt ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by benni
tillverkar inte ungern storsta porrindusti i hela varlden ocksa :cool: |
Tror knappast att de är större än Amerikanarna, kanske sett per invånarantal isf...jag vet iaf att de ligger i topp i Europa...men det är väl knappast något att skryta med...snarare tvärtom :o |
|
|
| Can |
| quote: | Originally posted by Laszlo
jag vet iaf att de ligger i topp i Europa...men det är väl knappast något att skryta med...snarare tvärtom :o |
det tycker jag gott ni kan vara stolta över :D |
|
|
|
|