|
HEAT Presents Andy Moor Lørdag 24 September @ Sikamikanico
|
View this Thread in Original format
| HEAT |
Neste HEAT party blir Lørdag 24 September på Sikamikanico.
Line up:Andy Moor (UK) - Jamie - Steffen Dahl - DJ Busk
mer info på www.heatmusic.no
Velkommen:) |
|
|
| MadMats |
her var det dårlig med posting da.. jeg skal hvertfall dit i kveld :P
håper mr Moor spiller mange egne låter, den mannen kan lage glamusikk :D |
|
|
| KrissO |
| Skulle ønske jeg var der ass. Såeh, en minneverdig natt eller ? Må ha vært sinnsykt... |
|
|
| Sjodalf |
ja, dette må jo ha eid!
-skal bli nice å se pics n' tl later on! :toocool: |
|
|
| danielsebastian |
| Detta er et arrangement jeg skulle ønske jeg dro på... Kommentarer fra de som var der? |
|
|
|
|