return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[10-11-2005] Underworld - 013 (pg. 2)
View this Thread in Original format
M_Peror
Was eigenlijk ook geinteresseerd maar een kleine 13 euro per uur vind ik wat veel van het goeie... :rolleyes:
basd
Alsof je voor de gemiddelde derderangs KUTpopact niet net zoveel betaalt.
eieregooie
Ik heb het ook nog styeeds in me achterhoofd...
Creamfields23
Helaas jongens!

Het is inmiddels uitverkocht. Bron: http://www.013web.nl/

Ik vind het vernakt dat het op een donderdag is gepland. Geen after hierna :mad: 40 euri en een snipperdag :eek:
TranceFool
Dit is echt zooooo verknaakt, wilde vandaag mn kaartjes halen :mad: :mad:
moogwai
quote:
Originally posted by Creamfields23

Ik vind het vernakt dat het op een donderdag is gepland. Geen after hierna :mad: 40 euri en een snipperdag :eek:


Je kunt altijd nog naar de Nacht toe hoor :toothless
Creamfields23
quote:
Originally posted by moogwai
Je kunt altijd nog naar de Nacht toe hoor :toothless



Hehehehe balletent :p Ik moet wel eerlijk zijn ik ben er wel veel geweest, maar dit jaar nog niet :toothless
eieregooie
sja, jammer hehe
M_Peror
quote:
Originally posted by basd
Alsof je voor de gemiddelde derderangs KUTpopact niet net zoveel betaalt.

Helemaal true. Maar daar ga ik om dezelfde reden doorgaans dus OOK niet heen. :)
TranceFool
quote:

As lot of electronic music lovers know that tickets for the Underworld act next 10th of November have been sold out very fast. Because of this reason an ever earlier edition will be held at the 013 the day before, on the 9th.

Tomorrow, Thursday the 29th of September, presale will start. For the real cracks even at 10 a.m.!

Both nights will contain a three hour live show by the duo Karl Hyde and Rick Smith. So if you would like be part of this quality show and couldn't get tickets for the first edition, better think fast, decide and get those tickets before this edition is sold out too.


Zojuist 2 kaartjes besteld via ticketservice :D

TranceFool
Nou ik ben gisteravond dus geweest en het was het geld echt dubbel en dwars waard, wat een superavond zeg. Heerlijke combinatie van bekende en minder bekende tracks, wat steviger en wat rustiger. En die Karl Hyde is echt een mafkees, geweldig. Sfeer was verder goed, geluid was goed, lichten waren goed, alleen was het gigantisch druk.

Ik heb met mn gare camera nog wat filmpjes kunnen maken, ziet er wel vet uit vind ik :D. Beeld is af en toe erg donker, maar het geluid is nog best aardig

http://www.trancefool.com/IMAG0001.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0002.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0003.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0004.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0005.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0006.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0007.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0008.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0009.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0010.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0011.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0012.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0013.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0014.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0015.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0016.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0017.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0018.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0019.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0020.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0021.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0022.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0023.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0024.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0025.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0026.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0027.AVI
http://www.trancefool.com/IMAG0028.AVI
ZZandirt
coole filmpies... eeh, voor een impressie dan..:D

013 lijkt me toch een lekerderder locatie dan de hmh. minder massaal imo.

jammer dat dat dan meteen weer zo rete duur is.. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement