|
[10-11-2005] Underworld - 013 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| Was eigenlijk ook geinteresseerd maar een kleine 13 euro per uur vind ik wat veel van het goeie... :rolleyes: |
|
|
| basd |
| Alsof je voor de gemiddelde derderangs KUTpopact niet net zoveel betaalt. |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb het ook nog styeeds in me achterhoofd... |
|
|
| Creamfields23 |
Helaas jongens!
Het is inmiddels uitverkocht. Bron: http://www.013web.nl/
Ik vind het vernakt dat het op een donderdag is gepland. Geen after hierna :mad: 40 euri en een snipperdag :eek: |
|
|
| TranceFool |
| Dit is echt zooooo verknaakt, wilde vandaag mn kaartjes halen :mad: :mad: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Ik vind het vernakt dat het op een donderdag is gepland. Geen after hierna :mad: 40 euri en een snipperdag :eek: |
Je kunt altijd nog naar de Nacht toe hoor :toothless |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Je kunt altijd nog naar de Nacht toe hoor :toothless |
Hehehehe balletent :p Ik moet wel eerlijk zijn ik ben er wel veel geweest, maar dit jaar nog niet :toothless |
|
|
| eieregooie |
| sja, jammer hehe |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by basd
Alsof je voor de gemiddelde derderangs KUTpopact niet net zoveel betaalt. |
Helemaal true. Maar daar ga ik om dezelfde reden doorgaans dus OOK niet heen. :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: |
As lot of electronic music lovers know that tickets for the Underworld act next 10th of November have been sold out very fast. Because of this reason an ever earlier edition will be held at the 013 the day before, on the 9th.
Tomorrow, Thursday the 29th of September, presale will start. For the real cracks even at 10 a.m.!
Both nights will contain a three hour live show by the duo Karl Hyde and Rick Smith. So if you would like be part of this quality show and couldn't get tickets for the first edition, better think fast, decide and get those tickets before this edition is sold out too.
|
Zojuist 2 kaartjes besteld via ticketservice :D |
|
|
| ZZandirt |
coole filmpies... eeh, voor een impressie dan..:D
013 lijkt me toch een lekerderder locatie dan de hmh. minder massaal imo.
jammer dat dat dan meteen weer zo rete duur is.. :D |
|
|
|
|