|
איזה עצבים שהארץ הזאת לא מבינה כלום מהחיים שלה....
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
אתם לא קולטים מה היה לי היום
דיברתי עם חבר שלי שחשבתי שהוא
מבין במוזיקה, לא בטראנס ברוק
אבל עדיין במוזיקה
חשבתי שהוא פתוח לסגנונות אחרים והכל
בקיצור הוא אמר לי שהוא ועוד אחד כותבים שיר
הוא מנגן על גיטרה וזה שהוא כותב איתו מנגן על תופים
שאלתי אותו איזה אז הוא אומר לי אתה לא
תאהב אותו
שאלתי למה
אז הוא עונה זה
רוק פרוגרסיב
שאלתי אותו למה אני לא יאהב אותו אז הוא אמר כי צריך להתעמק במוזיקה
ובדרך כלל רק כאלה שמנגנים אוהבים את זה
אמרתי לא שאני אותו דבר בטראנס אז מה הוא אומר לי
(מה אתה מנגן על פטיפון?? (הוא אמר את זה בקול מתנשא
אמרתי לו שכן וגם בלי קשר אנ אוהב טראנס וגם יש סגנונות
אז הוא אומר
טוב בקול הכי מתנשא שיש הוא חושב שמוזיקה אלקטרונית זה לא
מוזיקה ואין סגנונות והכל אותו דבר
והוא חושב שליצור מוזיקה אלקטרונית ולתקלט זה
כל ילד עושה וכל מי שמתקלט הוא מתקלט
אותו דבר ואין שינויים
איזה עצבון |
|
|
| TranceGiant |
Whsat does that have to do with "haarez shelanu"?
Thats got nothin to do with Israel..its just typical for those who go no clue bout electronic music
In fact i thought the same way before loving it..dont get too mad about it..
Dont u think too, that every black metal songs consits of chaotic drumming and nonsense screaming?
cause i do ;) |
|
|
| Dj Moriano |
צודק הכותרת באמת לא הכי מתאימה....
מה שמעצבן אותי זה חוסר ההגיון שיש לו
אני לא אוהב מטאל אבל אני יודע שיש סגנונות
אני לא יודע להבדיל אבל ההגיון שיש
הבדלים בינהם......
ואני מעריך גם כאלה שעושים מוזיקת רוק
אפילו שאני לא אוהב את זה |
|
|
| Dj-2TaLL |
גם לי היה משהו בסגנון הזה, דיברתי עם איזה מישהו והגענו לנושא של מוזיקה, עכשיו הוא מנגן על גיטרה, ואני אומר לו שאני אוהב אלקטרוני, טראנס, אז הוא מתחיל לזבל לי את השכל שזה לא מוזיקה אמיתית ושהיום הוא יכול לנגן משהו עם הגיטרה שלי ומחר מישהו יקח את הסימפול יוסיף לזה טוף ויעשה מזה אלקטרוני!!!
פריק מזדיין מה הוא חושב שהוא?!?
אני לא ביקרתי את שירי ההתאבדות שלו אז מה הוא אומר שאלקטרוני זה לא מוזיקה אמיתית?!?!
:whip: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
גם לי היה משהו בסגנון הזה, דיברתי עם איזה מישהו והגענו לנושא של מוזיקה, עכשיו הוא מנגן על גיטרה, ואני אומר לו שאני אוהב אלקטרוני, טראנס, אז הוא מתחיל לזבל לי את השכל שזה לא מוזיקה אמיתית ושהיום הוא יכול לנגן משהו עם הגיטרה שלי ומחר מישהו יקח את הסימפול יוסיף לזה טוף ויעשה מזה אלקטרוני!!!
פריק מזדיין מה הוא חושב שהוא?!?
אני לא ביקרתי את שירי ההתאבדות שלו אז מה הוא אומר שאלקטרוני זה לא מוזיקה אמיתית?!?!
:whip: |
קרעת אותי
שירי התאבדות
כן מעצבן לאללה שעשו כאלה סטיגמות
היום ההרבה מאוד להקות רוק משתמשות בדי ג'יי לסקרצ'ים
והרבה זמרים וזמרות פופ משלמים כדיי שדי ג'ייאים יעשו להם
רמיקסים |
|
|
| Hell_Copter |
לי זה קורה כל הזמן...
חברים שלי עושים לי מה כל כך כיף בלשמוע בום בום בום כל הזמן
אז אני אומר להם שזה מה שאני אוהב.. מה לעשות
חבר שלי כמעט צעק עליי שהוא ראה שלטיול השנתי הבאתי פול דיסקים רק עם טראנסים
אבל יש כאלה שלא אוהבים ואני מכבד את זה
אני בנאדם שפתוח לסגנונות מוזיקה אחרים
לדוגמה... אני בבוקר מכוון את הטלוויזיה להפתח כדי שתעזור לי לקום
אז אני שם על אמ טי וי
ככה שאני קם עם מוזיקה על הבוקר
אין לי בעיה עם שירים שיש באמ טי וי...
יש גם מלא שירים ישראליים שאני אוהב
ובפליי ליסט שלי אתם תמצאו גם שירים שאתם לא הייתם מצפים
אני מסוגל לשמוע כמעט את כל סגנונות המוזיקה שיש...
אבל מה שכן... נגמר לי כבר המקום במחשב.. אז צרבתי את כל השירים ומחקתי את כולם חוץ מהטראנסים
כי שאני על המחשב אני שומע רק טראנסים |
|
|
| warpedd_ |
חחח
כבר שמעתי את הויכוח הזה הרבה פעמים
וכל מה שאני שומע שרוקיסט מדבר על מוזיקה אלקטרונית זה
"זה סתם בום בום בום"
ומצד שני אתה יכול להגיד שרוק של רק מטאל וזה רק צרחות ודכאונות
אז פשוט אני כבר לא מדבר עם אנשים כאלה
:D
ואם כבר הזכרת כאלה שלא מבינים במוזיקה אלקטרונית
כבר שמעתי שפול ון דייק מנגן רק דאנס
אבל זה לא לט'רד הזה |
|
|
| DJ-Energy |
חחחח.. אני מכיר את הבעיה הזאת
האנשים בארץ ממש אין להם ראש פתוח לדברים חדשים
למשל.. המורה שלי לספרות.. מה היא אומרת
"אני אוהבת כל מוסיקה שיש חוץ ממוזיקת הטראנס כי זה כל הזמן עושה לי בום בום בום בראש" .. זה אומר כמה האנשים בארץ לא בקיעים בכלום
הם בטח מכירים רק כמה שירי
Hard trance
כמו כל החברים החסרי ידע שלי..
כל ה
warp brothers - we will survive
והחרטות האלו... הם לא מכירים את המוסיקה הנבחרת.. עם המלודיה שעושה לך צמרמורת בכל הגוף..
פשוט צריך להתחיל חנך אותם... אני מנסה כמה שיותר לתת לחברים שלי מוזיקה שאני מוריד כדי שישמיעו ואולי שיתענינו אפילו.. שיגעו לרמה מינימלית אפילו.. אבל עדיין קצת ידע בחיית |
|
|
| warpedd_ |
אם אתה כבר רוצה לדסקס על זה פה
אז הבעיה תמונה לא באנשים
(כי לדעתי כל אחד הוא קלאבר בהתכחשות(
אלה במצב הדיג'יים הנורא בארצנו
אני לא מדבר על אלה ש"נחשבים"
אלה על כל אלה שעושים מסיבות לילדים בכיתות ד
ועדיין חושבים כמו שאמרת שכל ההארד טראנס זה מה שהולך
ושמים ועד פעם ועוד פעם דברים כמו
back to earth
וhorizon
שפשוט אני לא יכול כבר לשמוע אותם בגלל השמעת יתר
ואז כל דרדק כזה מגיע לגיל 16 וחושב שבוא מבין במוזיקה
מתחיל לתקלט וככה זה חוזר על עצמו |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אתם לא קולטים מה היה לי היום
דיברתי עם חבר שלי שחשבתי שהוא
מבין במוזיקה, לא בטראנס ברוק
אבל עדיין במוזיקה
חשבתי שהוא פתוח לסגנונות אחרים והכל
בקיצור הוא אמר לי שהוא ועוד אחד כותבים שיר
הוא מנגן על גיטרה וזה שהוא כותב איתו מנגן על תופים
שאלתי אותו איזה אז הוא אומר לי אתה לא
תאהב אותו
שאלתי למה
אז הוא עונה זה
רוק פרוגרסיב
שאלתי אותו למה אני לא יאהב אותו אז הוא אמר כי צריך להתעמק במוזיקה
ובדרך כלל רק כאלה שמנגנים אוהבים את זה
אמרתי לא שאני אותו דבר בטראנס אז מה הוא אומר לי
(מה אתה מנגן על פטיפון?? (הוא אמר את זה בקול מתנשא
אמרתי לו שכן וגם בלי קשר אנ אוהב טראנס וגם יש סגנונות
אז הוא אומר
טוב בקול הכי מתנשא שיש הוא חושב שמוזיקה אלקטרונית זה לא
מוזיקה ואין סגנונות והכל אותו דבר
והוא חושב שליצור מוזיקה אלקטרונית ולתקלט זה
כל ילד עושה וכל מי שמתקלט הוא מתקלט
אותו דבר ואין שינויים
איזה עצבון |
טוב תשמע ככה זה בעולם יש כאלה שאוהבים את זה ויש כאלה שאוהבים את זה וכן האלה ששומעים רוק חושבים שטראנס זה זבל כי בטראנס (משהו נכון)ברוק יש מילים ואנשים כותבים את השירים עח החיים שלהם(מה שלא בפופ)ובטראנס זה פשוט מוזיקה רעשנית...
אבל ככה זה אני אישית חושב שמוזיקה ישראלית(הרוב)זה יפה ואני ואוהב טראנסים...אבל לכל אדם יש דעה וזה בטח לא קשור לארץ... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אם אתה כבר רוצה לדסקס על זה פה
אז הבעיה תמונה לא באנשים
(כי לדעתי כל אחד הוא קלאבר בהתכחשות(
אלה במצב הדיג'יים הנורא בארצנו
אני לא מדבר על אלה ש"נחשבים"
אלה על כל אלה שעושים מסיבות לילדים בכיתות ד
ועדיין חושבים כמו שאמרת שכל ההארד טראנס זה מה שהולך
ושמים ועד פעם ועוד פעם דברים כמו
back to earth
וhorizon
שפשוט אני לא יכול כבר לשמוע אותם בגלל השמעת יתר
ואז כל דרדק כזה מגיע לגיל 16 וחושב שבוא מבין במוזיקה
מתחיל לתקלט וככה זה חוזר על עצמו |
אתה צודק אחי!!
יש מלא שטינקרים שחושבים שהם שווים משהו!!.. וזה משגע ברמה של החומר שלהם
יש להם את אותם טראקים שהיה להם מלפני שנתיים והם לא מחדשים....
אני לא מבין מה החברים שלי מתלהבים שהם שומעים את הורייזן...
זה נמאס כבר לשמוע את הטראק הסופר ממוסחר הזה!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחח.. אני מכיר את הבעיה הזאת
האנשים בארץ ממש אין להם ראש פתוח לדברים חדשים
למשל.. המורה שלי לספרות.. מה היא אומרת
"אני אוהבת כל מוסיקה שיש חוץ ממוזיקת הטראנס כי זה כל הזמן עושה לי בום בום בום בראש" .. זה אומר כמה האנשים בארץ לא בקיעים בכלום
הם בטח מכירים רק כמה שירי
Hard trance
כמו כל החברים החסרי ידע שלי..
כל ה
warp brothers - we will survive
והחרטות האלו... הם לא מכירים את המוסיקה הנבחרת.. עם המלודיה שעושה לך צמרמורת בכל הגוף..
פשוט צריך להתחיל חנך אותם... אני מנסה כמה שיותר לתת לחברים שלי מוזיקה שאני מוריד כדי שישמיעו ואולי שיתענינו אפילו.. שיגעו לרמה מינימלית אפילו.. אבל עדיין קצת ידע בחיית |
טוב דבר ראשון מבוגרים לא אוהבים את זה כי באמת יש בום בום ורעש של תופים...זה לא אומר שהם אוהבים רוק כבד...וקוראים לזה בלק אנד דקר!
אגב אני נורא מופתע ממך יובל
we will survive זה ממש לא הארד טראנס
בכלל בכלליות ווארפ עושים טכנו ,השיר זה אסיד... אם כבר היית אומר טכנו |
|
|
|
|