|
בעעע סרט רע!!!
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
יום שבת אני יושב עם החברה אצל חברים שלי מעשנים נרגילה רואים ישראל שוויץ..פתאום אני מתחיל להרגיש דפיקות בראש...הבלגתי
שטפתי פנים ופתאום אני מרגיש שאני בוער!!!!
שמתי את החברה בבית...ועפתי לישון..אמרתי שזה סתם חולשה קטנה ויעבור על הבוקר..למחרת קמתי..ישמור אלוהים..
כאבי גרון חזקים וחום מציק עם כאבי ראש וסחרחורות...קדימה למרפאה של הבסיס...ישר בלי לחשוב פעמיים 3 גימלים וכדורי אנטיביוטיקה...
שתבינו את הבאסה כולם אומרים יש גימלים..אבל אני לא מאחל לאף אחד להתגלגל במיטה עם 39 מעלות חום שחוזר אחרי כמה שעות..ובטח לא להתקיים רק ממוצרי חלב כי אי אפשר לבלוע דברים מוצקים בגלל הכאבים בגרון
אלא מה..זה היה אמור לעבור כבר עד יום שני בלילה גג שלישי בבוקר..
והיום חזרתי למרפאה המום..ולמה....?
אומר לי הרופא...יש חשש גדול למחלת הנשיקה...
עד יום ראשון נדע מה זה ... המשך יבוא.. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by ronsh
אלא מה..זה היה אמור לעבור כבר עד יום שני בלילה גג שלישי בבוקר..
והיום חזרתי למרפאה המום..ולמה....?
אומר לי הרופא...יש חשש גדול למחלת הנשיקה...
עד יום ראשון נדע מה זה ... המשך יבוא.. |
כבר לפני שרשמת מחלת הנשיקה היה לי ברור שזה הסיפור
ובתכלס מחלת הנשיקה זה שם כולל לכל הזיהומים הויראלים היום שקיימים
היה לי את זה לפני שנתיים בערך, הבאסה הכי גדולה אחרי החום והכאב גרון זה החולשה שנמשכת חודשים ארוכים
תהיה בריא !
ועדין, אני לא מאחל לך להיות להשתין דרך צינור |
|
|
| KrazyDJs |
לשכן שלי היה את זה..זה יכול להימשך כמה חודשים אני חושב..
רק בריאות אח שלי...מקווה שתחלים מהרר... |
|
|
| cluBBer |
אחי תוכל שום , שים בסלט
יעבור לך אחרי כמה ימים
אין מצב שלא |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אחי תוכל שום , שים בסלט
יעבור לך אחרי כמה ימים
אין מצב שלא |
תודה על העצה למרות שזה נשמע לי כמו תרופת סבתא לחלוטין...
שום עוזר למערכת החיסונית זה ידוע...אבל גם אנטיביוטיקה לא עזרה נחכה לבדיקות שצריכות לחזור יום ראשון עד אז סובלים בשקט |
|
|
| skelz |
בעעע מחלת הנשיקה זה באסה רצינית :\
תיהיה בריא אחי! |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by skelz
בעעע מחלת הנשיקה זה באסה רצינית :\
תיהיה בריא אחי! |
תודה אחי..
האמת להכל כבר כמעט התרגלתי
לכאבי ראש לחום...אני לוקח 6-7 כדורים ביום...
אבל דבר אחד הורס אותי..העובדה שאני לא יכול לבלוע..ירדתי 4 קילו בכמעט שבוע אף אחד לא מבין איזה סיוט זה |
|
|
| Glenn-Holmes |
תמיד תסתכל על חצי הכוס המלאה...
זה קרה לך בזמן השירות הצבאי..:D
כשתחזור זה יהיה בטח פחות חודש מהפז"ם כבר..זה ינחם אותך אולי |
|
|
|
|