return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
[SWETA-FOTO] Abstrakt/Mönster
View this Thread in Original format
St_Andrew
Rösta på den bilden du tycker är snyggast. Du får inte rösta på din egen bild. Omröstningen stänger en vecka efter tråden är postad.

Bilder i denna kategori ser ni här: http://sft.erikenglund.com/abstrakt/ (Bild namnet står högst upp när du kollar på bilden)

Bilden med flest röster vinner kategorin.

Vi kommer också att utse en "Le Grand Champion" enligt följande regler:
Den person som får lägst poäng genom att ta medlet på dom 5 bästa placeringarna (man måste ha minst 5 bilder för att deltaga, vilket alla utom två har). Altså, om man kommer etta i fyra kategorier och tvåa i en annan får man poängen (1+1+1+1+2)/5 = 1.2p, och om ingen annan har lägre än 1.2 så vinner den personen. Om två personer har samma medel så tar man i dom 6 bästa kategorierna, om det fortfarande är jämt i dom sju första osv tills man fått en vinnare.

May the best man or woman win :D
Glorie
fan, jag fota inte abstrakt.. kategorin hette ju abstrakt/Mönster

fixa! :p
St_Andrew
Nöjd? :p
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
Nöjd? :p


;) nu e det bra :wtf: :thepirate
mr_fisken
oj vad svår den här kategorin var. många coola
zoric
Alla bilder var riktigt fina, Men just bild 07 var absolut bäst. Coola färger :D
Glorie
quote:
Originally posted by mr_fisken
oj vad svår den här kategorin var. många coola


håller med.. den här var svår att rösta i...

men du martin.. om du fortf. har problem så kan du ju alltid rösta på min. :crazy: :stongue: :rolleyes: :p

haha nä ja bara skoja :eek:
jofawe
Tänkte bara bidra med en kul grej..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement