return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
[SWETA-FOTO] Barn
View this Thread in Original format
St_Andrew
Rösta på den bilden du tycker är snyggast. Du får inte rösta på din egen bild. Omröstningen stänger en vecka efter tråden är postad.

Bilder i denna kategori ser ni här: http://sft.erikenglund.com/barn/ (Bild namnet står högst upp när du kollar på bilden)

Bilden med flest röster vinner kategorin.

Vi kommer också att utse en "Le Grand Champion" enligt följande regler:
Den person som får lägst poäng genom att ta medlet på dom 5 bästa placeringarna (man måste ha minst 5 bilder för att deltaga, vilket alla utom två har). Altså, om man kommer etta i fyra kategorier och tvåa i en annan får man poängen (1+1+1+1+2)/5 = 1.2p, och om ingen annan har lägre än 1.2 så vinner den personen. Om två personer har samma medel så tar man i dom 6 bästa kategorierna, om det fortfarande är jämt i dom sju första osv tills man fått en vinnare.

May the best man or woman win :D
Glorie
uj uj... man ser vem flickan på bild nummer 4 brås på.. :D
Riktigt söt!
biznology
bild ett ar fantastik...

though its likely child abuse...hehe. i remember being little at concerts with my parents. it was loud|
Rikard
kul att se att några föräldrar bryr sig om öronen iaf :)

min röst går till ettan!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement