return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
[SWETA-FOTO] Svartvitt
View this Thread in Original format
St_Andrew
Rösta på den bilden du tycker är snyggast. Du får inte rösta på din egen bild. Omröstningen stänger en vecka efter tråden är postad.

Bilder i denna kategori ser ni här: http://sft.erikenglund.com/bnw/ (Bild namnet står högst upp när du kollar på bilden)

Bilden med flest röster vinner kategorin.

Vi kommer också att utse en "Le Grand Champion" enligt följande regler:
Den person som får lägst poäng genom att ta medlet på dom 5 bästa placeringarna (man måste ha minst 5 bilder för att deltaga, vilket alla utom två har). Altså, om man kommer etta i fyra kategorier och tvåa i en annan får man poängen (1+1+1+1+2)/5 = 1.2p, och om ingen annan har lägre än 1.2 så vinner den personen. Om två personer har samma medel så tar man i dom 6 bästa kategorierna, om det fortfarande är jämt i dom sju första osv tills man fått en vinnare.

May the best man or woman win :D
Glorie
Det e lite ball och se genomgående tema i vissa bilder

typ att nån har varit på ett bröllop ;) och att nån varit på flygresa till N.Y månne :p eller det kan iofs vara två olika personer som tagit flygbilderna. de e på allt från flygplanstak till vyer från flygplan till långa gångar i flygplatser :p jag misstänker vem.. hehe

I vilket fall... Bröllopsbilden här var riktigt jäla bra. Mkt creds till den person som tog den :D
biznology
rostade jag pa atta...

STARK! in the english meaning is what bw should shoot for. black versus white, check Det Sjunde Inseglet on the movie screen|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement