|
[SWETA-FOTO] Framtid
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Rösta på den bilden du tycker är snyggast. Du får inte rösta på din egen bild. Omröstningen stänger en vecka efter tråden är postad.
Bilder i denna kategori ser ni här: http://sft.erikenglund.com/framtid/ (Bild namnet står högst upp när du kollar på bilden)
Bilden med flest röster vinner kategorin.
Vi kommer också att utse en "Le Grand Champion" enligt följande regler:
Den person som får lägst poäng genom att ta medlet på dom 5 bästa placeringarna (man måste ha minst 5 bilder för att deltaga, vilket alla utom två har). Altså, om man kommer etta i fyra kategorier och tvåa i en annan får man poängen (1+1+1+1+2)/5 = 1.2p, och om ingen annan har lägre än 1.2 så vinner den personen. Om två personer har samma medel så tar man i dom 6 bästa kategorierna, om det fortfarande är jämt i dom sju första osv tills man fått en vinnare.
May the best man or woman win :D |
|
|
| Glorie |
| tja, fattas det en bild i den här kategorin eller? Jag hoppas att det gör det :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
tja, fattas det en bild i den här kategorin eller? Jag hoppas att det gör det :p |
Jag hoppas inte 
Eller vadå? Din bild är där iaf? :conf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Har röstat.... hoppas nu inte folk röstar på sig själva i denna lilla fototävling ;) Isf är det lägre än Glocalnet :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Isf är det lägre än Glocalnet :D |
LOL :D
(min bild borde inte vara svår att hitta) |
|
|
| Glorie |
andrew, läs retro
det känns som att bild 4 där eg. ska ligga här? eller misstar jag mig
bild 4 i retro e ju grymt snygg.. men känns mer framtid? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
andrew, läs retro
det känns som att bild 4 där eg. ska ligga här? eller misstar jag mig
bild 4 i retro e ju grymt snygg.. men känns mer framtid? |
Neh, bild 4 i retro ska vara där. tycker fotografen gjorde rätt, den ser mkt mer retro ut än framtid :p ja menar kolla på färgerna!!! hehehe |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Neh, bild 4 i retro ska vara där. tycker fotografen gjorde rätt, den ser mkt mer retro ut än framtid :p ja menar kolla på färgerna!!! hehehe |
I can't believe it! För mig e den inte alls retro men ;)
:disbelief :eek: I vilket fall hade den LÄTT fått min framtidsröst.. grymt snygg bild ju! nu vet jag inte vilken jag ska rösta på i framtid längre... suck |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det är det som är charmen med detta... I ett sånt här moment med bilder så ser man verkligen hur smaken och uppfattningar kan vara väldigt olika...
Har kollat igenom alla kattegorier och röstat på samtliga nu
Bra jobbat alla... riktigt fina bilder !!!!! |
|
|
|
|