|
[SWETA-FOTO] Natur
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Rösta på den bilden du tycker är snyggast. Du får inte rösta på din egen bild. Omröstningen stänger en vecka efter tråden är postad.
Bilder i denna kategori ser ni här: http://sft.erikenglund.com/natur/ (Bild namnet står högst upp när du kollar på bilden)
Bilden med flest röster vinner kategorin.
Vi kommer också att utse en "Le Grand Champion" enligt följande regler:
Den person som får lägst poäng genom att ta medlet på dom 5 bästa placeringarna (man måste ha minst 5 bilder för att deltaga, vilket alla utom två har). Altså, om man kommer etta i fyra kategorier och tvåa i en annan får man poängen (1+1+1+1+2)/5 = 1.2p, och om ingen annan har lägre än 1.2 så vinner den personen. Om två personer har samma medel så tar man i dom 6 bästa kategorierna, om det fortfarande är jämt i dom sju första osv tills man fått en vinnare.
May the best man or woman win :D |
|
|
| Glorie |
ja här var det rätt så olika röster :D :D :D :D
natur tycker jag iofs vi kan ha i nästa tävling oxå. den e bra |
|
|
| biznology |
| beautiful pictures, but the composition in one is ing awesome| |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by biznology
beautiful pictures, but the composition in one is ing awesome| |
you can name which one it is as long as you don't write which one you voted for :) |
|
|
| zoric |
| Det var svårt att bestämma sig för vilken bild man skulle rösta på. Men det blev bild nummer 2. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
you can name which one it is as long as you don't write which one you voted for :) |
aha... jag fatta som att han menade att kompositionen i bild 1 var bra? :conf:
nåja..
när får vi säga hur vi röstat? jag tycker nu snart.. De flesta har väl röstat ändå? |
|
|
|
|