return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
[SWETA-FOTO] Natur
View this Thread in Original format
St_Andrew
Rösta på den bilden du tycker är snyggast. Du får inte rösta på din egen bild. Omröstningen stänger en vecka efter tråden är postad.

Bilder i denna kategori ser ni här: http://sft.erikenglund.com/natur/ (Bild namnet står högst upp när du kollar på bilden)

Bilden med flest röster vinner kategorin.

Vi kommer också att utse en "Le Grand Champion" enligt följande regler:
Den person som får lägst poäng genom att ta medlet på dom 5 bästa placeringarna (man måste ha minst 5 bilder för att deltaga, vilket alla utom två har). Altså, om man kommer etta i fyra kategorier och tvåa i en annan får man poängen (1+1+1+1+2)/5 = 1.2p, och om ingen annan har lägre än 1.2 så vinner den personen. Om två personer har samma medel så tar man i dom 6 bästa kategorierna, om det fortfarande är jämt i dom sju första osv tills man fått en vinnare.

May the best man or woman win :D
Glorie
ja här var det rätt så olika röster :D :D :D :D

natur tycker jag iofs vi kan ha i nästa tävling oxå. den e bra
biznology
beautiful pictures, but the composition in one is ing awesome|
ScuL
quote:
Originally posted by biznology
beautiful pictures, but the composition in one is ing awesome|


you can name which one it is as long as you don't write which one you voted for :)
zoric
Det var svårt att bestämma sig för vilken bild man skulle rösta på. Men det blev bild nummer 2.
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
you can name which one it is as long as you don't write which one you voted for :)


aha... jag fatta som att han menade att kompositionen i bild 1 var bra? :conf:

nåja..

när får vi säga hur vi röstat? jag tycker nu snart.. De flesta har väl röstat ändå?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement