return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
[SWETA-FOTO] Sommar
View this Thread in Original format
St_Andrew
Rösta på den bilden du tycker är snyggast. Du får inte rösta på din egen bild. Omröstningen stänger en vecka efter tråden är postad.

Bilder i denna kategori ser ni här: http://sft.erikenglund.com/sommar/ (Bild namnet står högst upp när du kollar på bilden)

Bilden med flest röster vinner kategorin.

Vi kommer också att utse en "Le Grand Champion" enligt följande regler:
Den person som får lägst poäng genom att ta medlet på dom 5 bästa placeringarna (man måste ha minst 5 bilder för att deltaga, vilket alla utom två har). Altså, om man kommer etta i fyra kategorier och tvåa i en annan får man poängen (1+1+1+1+2)/5 = 1.2p, och om ingen annan har lägre än 1.2 så vinner den personen. Om två personer har samma medel så tar man i dom 6 bästa kategorierna, om det fortfarande är jämt i dom sju första osv tills man fått en vinnare.

May the best man or woman win :D
Glorie
Det här var en av de svåraste kategorierna för mig att rösta i.. Riktigt bra bilder allihopa!
biznology
erik, two makes me sentimental, but seven is definitely the most like a painting - which isnt always good, men jag alskar|
Rikard
jag gillade 6an bäst : ) fråga mig dock inte varför :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement