|
[SWETA-FOTO] Sommar
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Rösta på den bilden du tycker är snyggast. Du får inte rösta på din egen bild. Omröstningen stänger en vecka efter tråden är postad.
Bilder i denna kategori ser ni här: http://sft.erikenglund.com/sommar/ (Bild namnet står högst upp när du kollar på bilden)
Bilden med flest röster vinner kategorin.
Vi kommer också att utse en "Le Grand Champion" enligt följande regler:
Den person som får lägst poäng genom att ta medlet på dom 5 bästa placeringarna (man måste ha minst 5 bilder för att deltaga, vilket alla utom två har). Altså, om man kommer etta i fyra kategorier och tvåa i en annan får man poängen (1+1+1+1+2)/5 = 1.2p, och om ingen annan har lägre än 1.2 så vinner den personen. Om två personer har samma medel så tar man i dom 6 bästa kategorierna, om det fortfarande är jämt i dom sju första osv tills man fått en vinnare.
May the best man or woman win :D |
|
|
| Glorie |
| Det här var en av de svåraste kategorierna för mig att rösta i.. Riktigt bra bilder allihopa! |
|
|
| biznology |
| erik, two makes me sentimental, but seven is definitely the most like a painting - which isnt always good, men jag alskar| |
|
|
| Rikard |
| jag gillade 6an bäst : ) fråga mig dock inte varför :disbelief |
|
|
|
|