return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Ongelooflijke KWIJL line-up !!!
View this Thread in Original format
Jukx
2 februari is er dus in Gent, in de Flanders Expo, een nieuw feest genaamd Trilogy. De line-up is echt om van te kwijlen trouwens!!!!
http://www.3logy.nl/beta/


Mainstage (Progressive):

Sasha
Timo Maas
Ferry Corsten
Paul Oakenfold
Nick Warren
Max Graham
Sander Kleinenberg
Tiesto
Michel de Hey
Secret Cinema
Rico da Luna
Funkerman

[onbelangrijk]
Area 2 (hardhouse):

Judge Jules
JP
Dana
Rossi
Max E-Groove
Bas & Ram
Tom Harding
Bio Chemicav
Clive King
[/onbelangrijk]

Area 3 (techno):

Gaetano Parisio
Luke Slater
Remy
Speedy J
Dave Clarke
Carl Cox
Ben Sims
Michel de Hey
Tim J
Teekel
Le Blanc
Larry


pfffff.... zijn echt allemaal toppers zeg die er staan.
progressive en techno area zien er allebei heeeeel aanlokkelijk uit. toch ga ik er niet heen want Awakenings is weer 1 februari! :)
Eye-Riz
mjam mjam mjam!!!!!!!!!
!_PeTrUs_!
Jammer, maar helaas. Ik ga naar Dutch Dimension waarschijlijk.
TranceFool
WOW ziet er zeker vet uit, alleen een beetje ver voor mij :(
Yarnie
WOW wat een phatte line- up zeg.........ga alleen niet......heb al een kaartje voor dutch dimension........
Beetje vaag trouwens dat tiesto draait.......hij draait nl ook al 9 uur lang op dutch-dimension....vraag me af hoe ie dat gaat doen dan.....:D
magrec
w00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000t

man ik kan een moord plegen voor zo'n line up, zowel techno als progressive area alleen zoveel dj's.....ehm meerdere area's ga ik dan vanuit.....
TimeportE
SHIIIIITTTTTT wat een extreeeeeeem vette line-up, echt alleen maar vette namen gewoon.. alleen in Gent, das wel minder!! moet nog eff kijken, denk het van niet maar OEI, het is echt een HEEL vette line-up, enige nadeel van deze line-up is dat je moet gaan kiezen wie je zal gaan missen.. hmmmm ferry, tiesto of carl cox.. moeilijke keuze!!! :):)
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Yarnie
WOW wat een phatte line- up zeg.........ga alleen niet......heb al een kaartje voor dutch dimension........
Beetje vaag trouwens dat tiesto draait.......hij draait nl ook al 9 uur lang op dutch-dimension....vraag me af hoe ie dat gaat doen dan.....:D


Mja, vraag ik me idd ook af. Maar het blijft een geile line-up zeg, tering. Maarja, kaartje voor DD is al binnen dus helaas, maybe volgend jaar :/

GreetZ, DC
moogwai
Die belgen hebben zeker hoop toppers weten te strikken.... echt niet meer normaal :eyes:
Dj Lex
Zo wat een line-up, dez kan haast als droom line-up doorgaan zeg. Die belgen hebben altijd van die wrede feesten

serialkillah
WOW........ Weet iemand waar en waneer de presale begint??????
Remy D
Die line-up is denk ik niet officieel want hij is van de BETA site afgehaald want de normale site en de flyer geven nog geen Line-Up.


www.3logy.nl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement