return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Nokia בסלקום
View this Thread in Original format
DjChook
מישהו זוכר איך מעיפים את הסלקום המעצבן הזה
שעל גבי הטפט ?
epsilon1
תפריט>>הגדרות>>הגדרות תצוגה>>לוגו מפעיל>>מופסק
ronsh
יש דבר שנקרא אייקון שקוף...

pelemania.com
fusi
? 'ואיך עושים בדיוק את אותו הדבר עם נוקיה (8310) של אורנג
DjChook
quote:
Originally posted by epsilon1
תפריט>>הגדרות>>הגדרות תצוגה>>לוגו מפעיל>>מופסק


אין תמונות לוגו בזכרון הפלאפון
epsilon1
quote:
Originally posted by DjChook
אין תמונות לוגו בזכרון הפלאפון


אז מצטער...אצלי זה ככה
DjChook
נכנעתי
לשלוח אסאמאס עם המילה
ICON 4081

למספר
2222
Shahar
איך עושים את זה במוטורולה
E398?
DjChook
תנסה להבין מה הם רוצים
אני לא ממש הבנתי

http://www.pocket.org.il/post.asp?m...651&FORUM_ID=22
ronsh
quote:
Originally posted by fusi
? 'ואיך עושים בדיוק את אותו הדבר עם נוקיה (8310) של אורנג


אתה בסך הכל אמור להוריד אייקון שקוף לפלאפון
אם יש לך אינטרנט בפלא דבר איתי אני יסביר לך

Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
תנסה להבין מה הם רוצים
אני לא ממש הבנתי

http://www.pocket.org.il/post.asp?m...651&FORUM_ID=22


אמרת את זה לי?
כי לא דיברו שם בכלל על מה ששאלתי :D
אני רוצה לדעת איך להוריד את ה
ORANGE
שכתוב לך תמיד
אח שלי אמר שאי אפשר והוא כנראה צודק כי הוא יודע על כל הקומבינות שאפשר לעשות במכשירים

אם מישו יודע איך אני מוריד את האורנג' במוטורולה
E398
שיגיד לי
DjChook
כן שחר דיברתי אליך
באורנג פשוט שולחים את המילה
nicon
למספר
999

שחר, תנסה את זה גם אתה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement