|
Nokia בסלקום
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מישהו זוכר איך מעיפים את הסלקום המעצבן הזה
שעל גבי הטפט ? |
|
|
| epsilon1 |
| תפריט>>הגדרות>>הגדרות תצוגה>>לוגו מפעיל>>מופסק |
|
|
| ronsh |
יש דבר שנקרא אייקון שקוף...
pelemania.com |
|
|
| fusi |
| ? 'ואיך עושים בדיוק את אותו הדבר עם נוקיה (8310) של אורנג |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by epsilon1
תפריט>>הגדרות>>הגדרות תצוגה>>לוגו מפעיל>>מופסק |
אין תמונות לוגו בזכרון הפלאפון |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אין תמונות לוגו בזכרון הפלאפון |
אז מצטער...אצלי זה ככה |
|
|
| DjChook |
נכנעתי
לשלוח אסאמאס עם המילה
ICON 4081
למספר
2222 |
|
|
| Shahar |
איך עושים את זה במוטורולה
E398? |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by fusi
? 'ואיך עושים בדיוק את אותו הדבר עם נוקיה (8310) של אורנג |
אתה בסך הכל אמור להוריד אייקון שקוף לפלאפון
אם יש לך אינטרנט בפלא דבר איתי אני יסביר לך |
|
|
| Shahar |
אמרת את זה לי?
כי לא דיברו שם בכלל על מה ששאלתי :D
אני רוצה לדעת איך להוריד את ה
ORANGE
שכתוב לך תמיד
אח שלי אמר שאי אפשר והוא כנראה צודק כי הוא יודע על כל הקומבינות שאפשר לעשות במכשירים
אם מישו יודע איך אני מוריד את האורנג' במוטורולה
E398
שיגיד לי |
|
|
| DjChook |
כן שחר דיברתי אליך
באורנג פשוט שולחים את המילה
nicon
למספר
999
שחר, תנסה את זה גם אתה |
|
|
|
|