|
מי רוצה את Godd?
|
View this Thread in Original format
| clubsolutely |
קראתי כאן שמישהו מוכן להציע 1000 שח בשביל התקליט
marco v godd
אין לי בעיה להביא לו את שלי בשביל 1000 שקל
כי יש לי פה אחד. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
קראתי כאן שמישהו מוכן להציע 1000 שח בשביל התקליט
marco v godd
אין לי בעיה להביא לו את שלי בשביל 1000 שקל
כי יש לי פה אחד. |
חחחחחח...
אחי.. זה היה בצחוק!!..
1000 שקל בשביל ווינל?.. לא הגזמנו |
|
|
| Dj-2TaLL |
1000 שקל?!?!?
זה לא קצת הרבה בשביל תקליט?!?!?
א. זה כולו שיר
ב. אתה יכול להזמין את זה מהאניטרנט באיזה600 אני חושב
:):):) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
1000 שקל?!?!?
זה לא קצת הרבה בשביל תקליט?!?!?
א. זה כולו שיר
ב. אתה יכול להזמין את זה מהאניטרנט באיזה600 אני חושב
:):):) |
600 שקל?!?
גם אתה השתגעת? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
1000 שקל?!?!?
זה לא קצת הרבה בשביל תקליט?!?!?
א. זה כולו שיר
ב. אתה יכול להזמין את זה מהאניטרנט באיזה600 אני חושב
:):):) |
מי משלם 600 שקל על וינל????
אתה מחכה קצת אתה קונה אותו ב60 בארץ
ואתה מחכה קצת פחות אתה קונה אותו מהאינטרנט ביותר זול משישים..... |
|
|
| DJ-Energy |
טוב... אז דיברתי עם מרקו וי והוא הסכים להחליף את המילים של
GODD
קבלו:
Do you believe in a site that brings you tunes, do you believe that the forums are full of dudes..
המשך יבוא..
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
טוב... אז דיברתי עם מרקו וי והוא הסכים להחליף את המילים של
GODD
קבלו:
Do you believe in a site that brings you tunes, do you believe that the forums are full of dudes..
המשך יבוא..
:) |
יובל אחי אתה אמרת לי שגוד עולה שם איזה 30 שקל פלוס 600 הזמנה לישראל, האתר הזה ששלחת לי...
יכול להיות שאני טועה?
כמה עולה משלוח לישראל מאתרים שונים? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מי משלם 600 שקל על וינל????
אתה מחכה קצת אתה קונה אותו ב60 בארץ
ואתה מחכה קצת פחות אתה קונה אותו מהאינטרנט ביותר זול משישים..... |
טוב טעות שלי...
קראתי את ההיסטורי וזה 60 ומשהו דולר, לא 600 שקל...
כלומר יוצא 300 שקל בשבלי וינייל!!!
זה גם יקר אחוש
300 שקל לשני שירים!!! |
|
|
| Dj Moriano |
| אחי אתה מחכה שבועיים שלוש אתה קונה אותו בהרבה פחות... |
|
|
| clubsolutely |
אני הבאתי את התקליטים ב 130 שקל כולל משלוח
הזמנתי גם את
simulated |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
יובל אחי אתה אמרת לי שגוד עולה שם איזה 30 שקל פלוס 600 הזמנה לישראל, האתר הזה ששלחת לי...
יכול להיות שאני טועה?
כמה עולה משלוח לישראל מאתרים שונים? |
כן אחי זה היה מאיזה שהוא אתר
אשכרה לוקחים 63 דולר משלוח!!! |
|
|
| Dj Moriano |
clubsolutely
מאיפה הזמנת??? |
|
|
|
|