|
Age of Love - Age of Love (Original) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
das toch die:
"Come on, dance with me, move your body all like the beat" ofzoiets...
Of is dat nou weer een andere?? :conf: :conf: :conf: |
Dat is hem ja :D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Hier doetie et nie :conf: |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Kan hem helaas nog niet downloaden,
je url werkt helaas niet mido,
zou je hem nog s kunnen uppen?
Greetz RubDub |
|
|
| serialkillah |
| en ook voor mij doet ie het niet:rolleyes: |
|
|
| mido |
Hij is hem opnieuw aan het uppen.
Hij moet het zo doen.
Hangt er een beetje vanaf hoeveel ruimte ik nog op die webserver heb.
l8€r! |
|
|
| Blik |
500 kb/s
ik mag niet klagen natuurlijk :p |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Blik
500 kb/s
ik mag niet klagen natuurlijk :p |
huh? bij mij doetie et nog niet:conf: |
|
|
| mido |
K*T K*T K*T K*T K*T!
Ik weet al wat het probleem is.
Ik heb te weinig ruimte over op mijn webserver bij mijn provider. En om nou meer te gaan betalen heb ik niet echt zin in.
View 2 the Future staat er namelijk ook nog heel even tijdelijk op voor een BN'er! :D:D:D Zodra hij hem gedownload heeft dan kan ik Age of Love opnieuw plaatsen.
Jullie horen het van me!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Sorry Sorry Sorry
*heel diep schaam* |
|
|
| Ruben_Dubbink |
nog ff wachten dus......ok, als ie er maar opkomt.
By het way: mogen wij weten wie de BN-er is?
Greetz RubDub |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
nog ff wachten dus......ok, als ie er maar opkomt.
By het way: mogen wij weten wie de BN-er is?
Greetz RubDub |
Dat mag. Dat is namelijk nog steeds Piet Bervoets. Want het is voor de zoveelste keer fout gegaan om het nummer bij hem te krijgen.
Dit keer ligt het falen bij de PTT Post! Stuur je het pakketje aangetekend naar hem toe met de verwachting dat hij dan zeker bij hem terecht moet komen. En dan komt hij nog niet aan.
Echt mijn teennagels krullen hiervan en ik baal als een stekker.
En mogelijk zal Mister van Buuren hem daar ook moeten downloaden want volgens mij gaat de post zijn kant op ook falen!
Waar zouden we zijn zonder de PTT! Net zover als zonder PTT! :(:(:(
Ach ja, gaat wel goed komen hoop ik! |
|
|
| Ruben_Dubbink |
goed bezig Mido!
We horen hun reacties toch wel hoop ik?
Greetz RubDub |
|
|
|
|