return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
30 September - Viva la Fete @ Patronaat Haarlem
View this Thread in Original format
sndh
Misschien voor de liefhebbers wel leuk, het Patronaat in Haarlem is weer open na een megaverbouwing en het is echt supermooi geworden. Om dat te vieren is de maand september een grote feestmaand. Nu is t een poppodium dus grote bekende djs zijn er niet, maar deze is misschien wel leuk...Viva la Fete

meer info:
http://www.patronaat.nl/?page=398577&eventId=413013
Remy D
quote:
Originally posted by sndh
Misschien voor de liefhebbers wel leuk, het Patronaat in Haarlem is weer open na een megaverbouwing en het is echt supermooi geworden. Om dat te vieren is de maand september een grote feestmaand. Nu is t een poppodium dus grote bekende djs zijn er niet, maar deze is misschien wel leuk...Viva la Fete

meer info:
http://www.patronaat.nl/?page=398577&eventId=413013


Dave Clarke heeft er afgelopen vrijdag gedraaid, geen kleintje toch :)


Ik ga trouwens zaterdag er heen, kijken hoe het geworden is.. En zie net dat 10 dec UMEK er komt draaien. Die wil ik steeds zien maar mis hem steeds op grote feesten.. Kan ik hem eindelijk weer zien. :crazy:
Little Theseus
Vive la Fete was zeker vet op lowlands!
Wil hier zeker heen ook!

Le peuple d'herbe komt ook langs, is ook zeer de moeite waard!
sndh
Haha ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen, oke Dave Clarke :)

Ben wel benieuwd naar Le peuple d'herbe, misschien dat ik daar ook heen ga! tnx!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement