|
30 September - Viva la Fete @ Patronaat Haarlem
|
View this Thread in Original format
| sndh |
Misschien voor de liefhebbers wel leuk, het Patronaat in Haarlem is weer open na een megaverbouwing en het is echt supermooi geworden. Om dat te vieren is de maand september een grote feestmaand. Nu is t een poppodium dus grote bekende djs zijn er niet, maar deze is misschien wel leuk...Viva la Fete
meer info:
http://www.patronaat.nl/?page=398577&eventId=413013 |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by sndh
Misschien voor de liefhebbers wel leuk, het Patronaat in Haarlem is weer open na een megaverbouwing en het is echt supermooi geworden. Om dat te vieren is de maand september een grote feestmaand. Nu is t een poppodium dus grote bekende djs zijn er niet, maar deze is misschien wel leuk...Viva la Fete
meer info:
http://www.patronaat.nl/?page=398577&eventId=413013 |
Dave Clarke heeft er afgelopen vrijdag gedraaid, geen kleintje toch :)
Ik ga trouwens zaterdag er heen, kijken hoe het geworden is.. En zie net dat 10 dec UMEK er komt draaien. Die wil ik steeds zien maar mis hem steeds op grote feesten.. Kan ik hem eindelijk weer zien. :crazy: |
|
|
| Little Theseus |
Vive la Fete was zeker vet op lowlands!
Wil hier zeker heen ook!
Le peuple d'herbe komt ook langs, is ook zeer de moeite waard! |
|
|
| sndh |
Haha ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen, oke Dave Clarke :)
Ben wel benieuwd naar Le peuple d'herbe, misschien dat ik daar ook heen ga! tnx! |
|
|
|
|