|
Lotr (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| King of Clubs |
, jag visste inte att dom hade plockat bort coola karaktärer.. Men de kanske var tvungna. Hur lång är filmen?
Jag har inte läst boken på 7 år. Tänkte göra det tills filmen hade premiär, men har inte gjort det.. |
|
|
| reveal |
| den är 3 timmar lång |
|
|
| Ravesquad |
| nejnej bombadill e nån konstig hippie som inte alls hör hemma i midgård.. vilka andra konstiga bifigurer tänker du på? finns iaf ingen som hör hemma så lite som tompa |
|
|
| Gaby |
| Jaja nu verkar det som att jag måste på bio igen! ;) |
|
|
| RebeL9 |
såg den idag tillsammans med mina syskon. alltså jag är mållös. Detta var de absolut bästa 3 timmarna jag upplevt i en biosalong. Sjukt bra från första början till slutet (än är det inte slut!).
Man verkligen känner närvaron när ringbrödraskapet blir attackerade av det stora trollet i Morias gruvor. Gåshuden har fortfarande inte lagt sig. Efteråt hade jag bara ett stort leende på läpparna. Mina syskon var övverens. Vi var alla saliga :)
Behövs inga argument faktiskt, se den bara. Så enkelt är det. |
|
|
| Ravesquad |
| Fan va härligt:p ska se den på juldan:) |
|
|
| [A|ienFactory] |
Filmfan suger.
Den är ett överskattat stycke kuk. |
|
|
| Vitryss |
På Juldagen Ravesquad?? Så pass...jag med, på Rigoletto, rad 9, i mitten, mwahahah, =)
Du då? Var ska du se den? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Som sagt så är man nere i Malmö nu, ska se den på filmstaden
här. Hoppas dom inte har textat den på skånska bara ;) Ok man kanske inte ska ha för höga förväntningar men alla utom en nu som jag har kommit i kontakt med gilla den som balle fan.
*hmm varför skrev jag med ett köns ord där*;)
Jag kikar in imorn igen för att risa eller rosa.
ses... |
|
|
| reveal |
just hemkommen från föreställningen måste jag säga att den är hur bra som helst
10 av 10 utan tvekan |
|
|
| fruktsoppa |
| juldagen, sergel... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Vitryss
På Juldagen Ravesquad?? Så pass...jag med, på Rigoletto, rad 9, i mitten, mwahahah, =)
Du då? Var ska du se den? |
På sergel=)...hoppas man inte råkar sätta sig på nån fruktsoppa:) |
|
|
|
|