return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Lotr (pg. 2)
View this Thread in Original format
King of Clubs
, jag visste inte att dom hade plockat bort coola karaktärer.. Men de kanske var tvungna. Hur lång är filmen?

Jag har inte läst boken på 7 år. Tänkte göra det tills filmen hade premiär, men har inte gjort det..
reveal
den är 3 timmar lång
Ravesquad
nejnej bombadill e nån konstig hippie som inte alls hör hemma i midgård.. vilka andra konstiga bifigurer tänker du på? finns iaf ingen som hör hemma så lite som tompa
Gaby
Jaja nu verkar det som att jag måste på bio igen! ;)
RebeL9
såg den idag tillsammans med mina syskon. alltså jag är mållös. Detta var de absolut bästa 3 timmarna jag upplevt i en biosalong. Sjukt bra från första början till slutet (än är det inte slut!).
Man verkligen känner närvaron när ringbrödraskapet blir attackerade av det stora trollet i Morias gruvor. Gåshuden har fortfarande inte lagt sig. Efteråt hade jag bara ett stort leende på läpparna. Mina syskon var övverens. Vi var alla saliga :)
Behövs inga argument faktiskt, se den bara. Så enkelt är det.
Ravesquad
Fan va härligt:p ska se den på juldan:)
[A|ienFactory]
Filmfan suger.
Den är ett överskattat stycke kuk.
Vitryss
På Juldagen Ravesquad?? Så pass...jag med, på Rigoletto, rad 9, i mitten, mwahahah, =)

Du då? Var ska du se den?
SteveTranz4ever
Som sagt så är man nere i Malmö nu, ska se den på filmstaden
här. Hoppas dom inte har textat den på skånska bara ;) Ok man kanske inte ska ha för höga förväntningar men alla utom en nu som jag har kommit i kontakt med gilla den som balle fan.
*hmm varför skrev jag med ett köns ord där*;)

Jag kikar in imorn igen för att risa eller rosa.

ses...
reveal
just hemkommen från föreställningen måste jag säga att den är hur bra som helst
10 av 10 utan tvekan

fruktsoppa
juldagen, sergel...
Ravesquad
quote:
Originally posted by Vitryss
På Juldagen Ravesquad?? Så pass...jag med, på Rigoletto, rad 9, i mitten, mwahahah, =)

Du då? Var ska du se den?

På sergel=)...hoppas man inte råkar sätta sig på nån fruktsoppa:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement