|
dagens tråkiga nyhet, Gouryella splittras
|
View this Thread in Original format
| King of Clubs |
Låter inte kul.
Länken funkar dock inte och jag lyckades inte hitta själv..:confused: |
|
|
| reveal |
nä tu_face råkade ta bort den :(
(läs hans tråd "oops") |
|
|
| dbl |
inte alls kul....
men förhoppningsvis så e dem tillbaka snart... enda anledningen var väll att dem inte hadde tid för att dem hadde egna grejer att göra..
eller? |
|
|
| Ravesquad |
Gör inte så mycket.. har dom gjort nått bra förutom gouryella-gouryella? Och den e faktiskt inte så bra som alla tycker.. baeleric bills destination sunshine e ungefär 10 ggr bättre.
varför kan man bara posta ett mess var 20onde sekund? jag som e på posthumör:) |
|
|
| mindshooter |
Emm alla deras mixar? Tenshi? Walhalla? Dom äger!
Fast jag har hört att Ferry fortsätter med Gouryella själv :)
Det var nog han som bidrog med den bästa biten skulle jag tro! |
|
|
| reveal |
| i gouryella-soundet är det ju mest corsten... tisetos egna låtar låter inte som gouryella så mkt, tycker jag iaf |
|
|
| RebeL9 |
| håller helt och hållet med Reveal. Jämför bara Gouryella - Gouryella med System F - Out of the blue. likheten e slående. Man hör verkligen att det är Ferry som står för det mesta i Gouryella. Tror knappast att projektet lider nämnvärt nu när Tiesto hoppat av. |
|
|
| mindshooter |
| Nope.....Tiesto är så mkt proggresive nu.......Själv diggar jag Corsten mer..även fast han också gör en del dåligt.....Som Theme from Dance valley 2001 T.ex.....den suger enliggt mig :rolleyes: |
|
|
| [A|ienFactory] |
Hur in i helvete kan ett projekt splittras?
De är väl för fan inget jävla pojkband?!! |
|
|
| RebeL9 |
| [Alienfactory]: På samma sätt som dina föräldrar kan splittras så kan ett tranceprojekt splittras. man slutar helt enkelt att göra låtar tillsammans. Svårare än så är det inte. |
|
|
| fruktsoppa |
| m.. hur mycket har dom gjort egentligen? |
|
|
|
|