return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
help me plz :)
View this Thread in Original format
luckystrike
אהלן וסהלן

אז ככה פעם אני חושב שידעתי לעשות את זה עם תוכנה אחרת אבל אני חייב
שתעזרו לי עם זה - איך אני צורב עם קיו ליסט?

אני מתכוון אם יש לי סט ויש לי את הקיו שלו איך אני צורב את כל הסט לדיסק ככה שהוא יסדר לי את השירים לפי סדר ויחלק אותם ...

ויש לי רק
NERO
פליז תחלצו לעזרתי
תודה מראש...
:)
cluBBer
אתה צריך לבחור ב
COPY & BACKUP -> BURN IMAGE TO DISC
YoraY
אני חושב שרק נרו 6 תומך באפשרות הזו שמדובר ב
MP3

תקנו אותי אם אני טועה...
DjChook
למי אכפת איזה גירסא ;)
luckystrike
סורי על הנכות אבל יש לי נרו 5 ...

אין מצב עם נרו במאה אחוז?
:(
YoraY
quote:
Originally posted by luckystrike
סורי על הנכות אבל יש לי נרו 5 ...

אין מצב עם נרו במאה אחוז?
:(





אני יודע שעם 6 אפשר

עם 5 אני לא סגור.....

יכול להיות - תנסה......
luckystrike
quote:
Originally posted by YoraY
אני יודע שעם 6 אפשר

עם 5 אני לא סגור.....

יכול להיות - תנסה......


טוף!
תודה בכל מקרה:)

מקווה שיעבוד
ngl
אני פשוט מחלק את השירים בעזרת MUSIC CUTTER

[[ LINK REMOVED ]]


וצורב רגיל.
Scorchio
Nero
לא יעבוד לך טוב כי המנוע שלו על הפנים ולוקח לו שעות להעלות את הקובץ אם הוא בפורמט
MP3
אם הוא יהיה ב
WAV
זה ייקח לו שנייה אבל אתה כמובן לא תשב ותהפוך כל סט או אלבום שאתה רוצה לצרוב ל
WAV


הפתרון:

CDRWin
התוכנה הכי טובה שיש לצריבת קבצי קיו
תוריד אותה מהאתר של
Golden Hawk Technology
והיא גם מגיעה עם דרייברים של
ASPI
שזה מה שאתה צריך בשביל שהמחשב שלך יוכל לקרוא את קבצי הקיו בעזרת התוכנה.
luckystrike
תודה חבר'ה !
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement