|
SnuggLe...
|
View this Thread in Original format
| Dj_Day-V |
Ben jij dit ? ;) (linker dus)
 |
|
|
| jp |
Met Tiesto op de foto in een Mysteryland :nervous:
Het kan haast niet :haha: |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by jp
Met Tiesto op de foto in een Mysteryland :nervous:
Het kan haast niet :haha: |
Daarom vraag ik het :happy2: |
|
|
| jp |
| I'm pretty sure we have a positive ID on the suspect :happy2: |
|
|
| SnuggLe |
Jep, dat ben ik.
Volgensmij 2001 en 2002 toen ik voor de Enschedeploeg (www.enschedeploeg-ut.nl) moest werken op Lowlands. Backstage kon ik dus makkelijk, en heb dus een redelijk praatje gemaakt met Tijssie. Was wel lachen, Tiesto met het Lowlandspubliek. Mysterylandshirt was mijn werkshirt, had die zomer ook 7 dage op Mysteryland gewerkt, dat was echt SUPER!
Oh, heb zelfs als echt groepie (LOL! :D) Tijs zijn platentas het podium op mogen dragen. Vet he?! ;)
Anyway, ik vond het wel gaaf. En dat MLshirt: ML was dit jaar top, en ik heb me er toen ik er 7 dagen moest werken ook SUPER vermaakt. Daar kreeg ik toen ook dit shirt (naast gewoon goed loon & een bult gezelligheid met de hele ID&T crew). Hun beleid is vaag en het gaat alleen om geld, maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen shirts mag dragen :) |
|
|
| Little Theseus |
Was dat ook dat jaar dat de tent met cosmic gate toen bijna instortte en ik zware oorschade opliep?
Kan me iig nog steeds goed voor de geest halen dat ik op lowlands stond toen tosti ging draaien en Bram ineens dat podium opkwam met zn platentas wtf :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kan me iig nog steeds goed voor de geest halen dat ik op lowlands stond toen tosti ging draaien en Bram ineens dat podium opkwam met zn platentas wtf :D |
haha dat lijkt me erg grappig om zoiets mee te maken:D |
|
|
| New Wave |
| Tijs dacht ook: 'Ah weer zo'n mannetje, die gaan we even mooi gebruiken om mijn zware tas te sjouwen' :p |
|
|
| franzelare |
| een foto uit de oude doos :D |
|
|
| jp |
| Post eens effe wat meer van die geinige piks |
|
|
| Remy D |
| Tiesto fan Bram heeft het zelfs tot de dvd Another day at the office geschopt..:tongue2 |
|
|
|
|