|
[31-12-2005] Deep Dish - Panama, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
Een beetje aan de vroege kant, maar Deep Dish dus in de Panama met oud&nieuw!
Tijd: 21.00-05.00h
Damage: Presale 45 euries, bij de deur 50,-
Deep Dish draait van 22.00 - 02.00
Overige DJ's: (nog) onbekend
Voorverkoop begint op 26-09-2005 dus vandaar deze vroege post ;) |
|
|
| jp |
| Het wordt weer als vanouds moeilijk kiezen met O&N... |
|
|
| Unique2701 |
| Oh ja? Watser nog meer dan? Jammer dat deep dish zo vroeg draait man, k kan pas meestal na 00.00u wegsneaken.. |
|
|
| jp |
| Elke club en organisatie heeft wel iets in de planning. Maar goed het is te vroeg voor een volledige agenda ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
Weet bijna wel zeker dat ik hier niet heen ga. Veel te vroeg afgelopen :D.
En er komt vast wel een Awakenings met O&N in de Westergas...daar MOET je bij zijn :p |
|
|
| New Wave |
| Zou wel naar awakenings willen maar iedereen wil vast naar deep dish. :p Stelletje progwhores :p |
|
|
| magrec |
is er eigenlijk wel een awakenings met O&N??
Afgelopen NYE voor het eerst niet naar een feest geweest. Gewoon met een boel mensen totaal naar de klote gaan, geen sluitingstijd draaitafels erbij paar goede plaatjesdraaiers en je hebt een topnacht/ochtend :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
is er eigenlijk wel een awakenings met O&N??
Afgelopen NYE voor het eerst niet naar een feest geweest. Gewoon met een boel mensen totaal naar de klote gaan, geen sluitingstijd draaitafels erbij paar goede plaatjesdraaiers en je hebt een topnacht/ochtend :D |
Ik had ergens gelezen dat er geen Awakenings zou komen. Weet niet meer waar. Eem op de flyers op 8 oktober wachten. |
|
|
| tango |
| De vorige keer was Extrema NYE prima bevallen, dus hopelijk komen ze dit jaar weer met een beetje relaxte line up op de proppen...... |
|
|
| jp |
| Awakenings... yeah why not :D |
|
|
|
|