return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Kies es... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
ben t helemaal met mido eens :)

en irc is voor mietjes!!!!!!!! :p j/k

voor jullie is t forum misschien weinig aan, maar gelukkig zijn er voor mij nog een stuk of 10 andere secties waar ik post....veel keuze dus :)
Optimus Trance
NIgggeerrrrrrrrrrrrr Blueeballll, me poll is verneukt whehehe:p:D:D
!_PeTrUs_!
Wat is IRC dan?
Boss
forums 's 't beste.....
ben eigenlijk gewoon te lui om irc te downloaden........ :rolleyes:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

voor jullie is t forum misschien weinig aan, maar gelukkig zijn er voor mij nog een stuk of 10 andere secties waar ik post

zegguh, tijdje terug was er zo'n rel over 'n private forums ofzow... hoe's 't daar nu eigenlijk mee??
serialkillah
Het forum. Ik heb niet echt de tijd om uren op IRC te hangen en het forum kun je er mooi tussendoor doen:)
Little Theseus
quote:
Originally posted by Optimus Trance
tis dood!:(

Wil je dat nooit meer zeggen!
Tis gewoon wat rustiger op t forum, winterstop heet dat. Als het minder leuk op een forum is kan dat ook aan jou liggen. Voor mij is het iig allesbehalve dood.
New Wave
ja.........tis DOOD als wat
raoel
Van hier:
IRC

Ik zit op het moment niet veel op IRC en niet veel op het Forum omdat er op allebei niet veel te beleven is. Heb het ook nog us druk met school.
Tijdje geleden was IRC zwaar veel leuker dan het forum hier dat al langer dood is.

Valt me op dat de wat "nieuwere" forum leden het nog steeds leuk vinden hier, want de oude garde heeft alles al wel besproken waardoor het voor ons nie meer zo leuk is.

Ik zit wel veel op andere forums, daar is het wel gaaf
PSV forum :D
Flipper01
quote:
Originally posted by raoel
Ik zit wel veel op andere forums, daar is het wel gaaf
PSV forum :D

Het is maar wat je leuk vindt....:rolleyes:

Ik zit het liefst op t forum, maar dat komt vooral omdat ik geen zin heb om een progje te downen om op IRC te komen.. Ik heb in het begin van m'n internet tijd een tijdje op IRC gezeten, maar dat vond ik allemaal zo vaag dat ik t niet meer heb gedaan.. Verder heb ik ook niet echt veel tijd om te IRCen :(
raoel
quote:
Originally posted by Flipper01

Het is maar wat je leuk vindt....:rolleyes:

Ik zit het liefst op t forum, maar dat komt vooral omdat ik geen zin heb om een progje te downen om op IRC te komen.. :(

Das leuk ja :)

En geen zin om da ding te downen
Misschien da da wel 1 minuut duurt !!!!!
w00t

Da je er geen zin in hebt is iets anders en idd het si allemaal een beetje vaag. Maar op het taforum channel is het meestal wel leuk.

Miss Proximus
Misschien dat die zogenaamde ouwe garde :rolleyes: wel gewoon teveel verwend is en te arrogant geworden om nog in te zien hoe waardevol dit forum is...geef mij maar de newbies :rolleyes: die tenminste goeie tijd en energie steken in het forum wat jullie je toegeeïgend hebben.....

t is maar een visie :)
John
msn? :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement