|
Göteborgare (Västkustare) Se Hit !!! Fest på gång !!!
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Tänkte bara tipsa om lite partyn för er… ni får ju alltid ta er upp till Sthlm för dom riktigt bra festerna fast här har ni några fester som är på gång i era trakter
Fest: SHOCKS #4
Datum: 2005-09-30
Tid: 21:00 - 03:00
Plats: Cronan
Stad: Göteborg
Pris: 80 Kr / 60 Före 22.00
Ålder: 20 / 18 kika in hemsidan
Hemsida: http://www.shocks.se
Landets hårdaste klubb för Extrem Elektronisk Dansmusik,6 timmar industri-noise-hardcore-gabber-power electronics-etc - första gången i Norden för två stenhårda tyska hardcore akter!! Lägre entré innan 22 och du kommer in om du är 18, bara du anmäler dig till oss i förväg!!
LIVE:
- Nordcore GMBH (Epileptik, Epiteth, ID&T, Nordcore) Germany
- M'Hatouvou (Uncomfortable Records) Sweden/Stockholm
- Moleculez (Third Movement, Strike, Psychik Genocide, The Devil's Brood) Germany
DJ's:
- Nordcore DJ Team (The Box, Nordcore)
- Gaffa (SHOCKS Squad)
- Sir N (SHOCKS Squad)
- Johan Björk (SHOCKS Squad)
Fest: VAX - Premiär!
Datum: 2005-10-01
Tid: 22:00 - 03:00
Plats: Röda Rummet
Pris: 80 Kr
Ålder: 20 (18 se nedan)
Andreas Hansson som regelbundet spelar på Grodan, F12, Monday Bar, Fokused mm har spelat i många år och tillhör grädden av stockholms djs.
Hjärtligt välkommna till en helkväll
med house och techno av det lite
funkigare slaget.
Skicka ett sms med namn och personnr till 0768 48 58 37 så är du med och tävlar om fribiljetter! Ni som är under 20 men ändå är sugna på att gå måste skicka ett sms så skriver vi upp er.
DJ's:
- Andreas Hansson (Mixed Feelings, Sthlm)
- Peter Cekon (Kollegamusic.com)
Fest: Sub7 Sessions
Datum: 2005-10-07
Tid: 00:00 - 05:00
Plats: Trädgårn
Pris: 150 Kr Förköp / 200 Kr i dörren
Ålder: 20
Hemsida: http://www.sub7.se/klubb
Trött på att det inte finns några bra klubbar i Göteborg? Nu är väntan över!
Vi drar igång västra götalands största klubb för elektronisk dansmusik och lovar er en ny fest varje månad med världens bästa djs!
Vi kommer hålla till på Trädgårn i Göteborg som många redan känner till efter Holy och Baby. Kanske Sveriges bästa nattklubb att ha precis sånna här events på!
Vi kommer gå in och satsa mer pengar i Göteborg än någonsin och nu är det äntligen dags att få en riktig klubbkultur även i denna stad.
Först ut är inga mindre än Jdotp, Özgur Can och Desyn Masiello. JdotP har det senaste åren vart väldigt flitigt bokad och spelar på dom största ställerna i Sverige idag bla Berns, Fokused och Weekender. Detta är första gången vi får se JdotP i Göteborg och han har lovat oss allihopa att bjuda på något riktigt extra!
Desyn Masiello är kanske den mest bokade djn i världen just nu.Denna engelsman är en helt ruggig dj som brukar köra sina set på 3 cd-spelare och 2 turntables. Med sin elektro-house blandning kommer nu även han för första gången till Göteborg och till vår stora glädje får vi uppleva honom på en scen som den på trädgårn! Här har ni en kille som spelar på allt ifrån de största klubbarna på Ibiza till MWC. Toppklass med andra ord!
Özgur Can behöver väl knappast någon större presentation i Sverige? Denna producent är även han är en de hetaste namnen just nu och folk som James Holden, John Digweed, Sven väth spelar ständigt hans produktioner. Den här killen kommer garanterat få dig att dansa.
Med dessa tre artister på en och samma scen kan vi erbjuda 5 timmars ös på dansgolvet!
Missa inte detta, den 7 Oktober klockan 00 på Trädgårn. Och köp förköp, Vi vet att många kommer att komma för att se Desyn spela så försäkra er om en plats redan nu. Biljetter finns på Blenda, Pustervik, Bengans, Scandinavium och www.Ticnet.se (sök på sub7)!
Varmt välkommna!
DJ's:
- Jdotp (SWE)
- Desyn Masiello (UK)
- Özgur Can (SWE)
Mvh // Steve :gsmile: |
|
|
| RebeL9 |
| bara massa okända namn. :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ähh de blir nog bra ändå ska du se... bättre än krogen :)
Dom jag känner till är JdotP, Özgur Can, Andreas Hansson.
Desyn Masiello har jag inte hört nåt utom via ryktet att han ska vara bra...
Özze får ni inte bara missa... grym på att lira & en skön entertainer :gsmile: |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Özze får ni inte bara missa... grym på att lira & en skön entertainer :gsmile: |
WORD :D |
|
|
| Sunny_and_Coz |
| quote: | | Esti rasarit de soare si luna plina pentru mine Corina, te iubesc! |
In english, plz:eek:
mandy |
|
|
| Can |
| quote: | Originally posted by RebeL9
bara massa okända namn. :( |
sluta va så jävla neggo! kom ner den 7 okt vettja, drinks are on me, så kanske du blir lite gladare och släpper loss lite ;) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Can
sluta va så jävla neggo! kom ner den 7 okt vettja, drinks are on me, så kanske du blir lite gladare och släpper loss lite ;) |
får se. slowprog får mig att somna snabbare än hiphop nu för tiden. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
får se. slowprog får mig att somna snabbare än hiphop nu för tiden. |
Du har inte hört Özze på länge märker jag :D |
|
|
| SwedeTrance |
:) Aaah, äntligen händer nåt.. Trädgårn är verkligen en bra lokal för ett gäng clubbers... Vem är det som ligger bakom? Hade gärna varit med men trodde Trädgårn var bränt sen Babytiden....
Kommer garanterat vara där med ett gäng kända TC-clubbers :-D
Edit: Var o kollade in Sub7's hemsida så det har klarnat lite *s* |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Du har inte hört Özze på länge märker jag :D |
hehe nej jag hörde några sets för några månader sedan och det var inte min grej. Minns själv att han sa att han aldrig kör något över 130 BPM LOL! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Can
skit i honom, bjud mig på en fylla istället - mig får ni inte stopp på om ni så binder fast mig... ;) |
|
|
| dbl |
| ska la försöka fixa så att jag kan ta och komma på detta.. kan ju inte banga nu när det äntligen händer nått här i götet :) |
|
|
|
|