return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Amsterdam!!
View this Thread in Original format
Segev
אז ככה אני מאוד יכול להיות נוסע לאמסטרדם בסביבות ה 21 לאוקטובר יום יומיים אחרי או לפני השאלה שלי איך אני יודע מה יש שם מסיבות פסטיבלים?!
תודה..
YoraY
לאדע, תעשה חיים :>
Glenn-Holmes
התשובה:

לא קובעים תאריך לפני שנופלים על אירוע איכותי שיש
בלי קשר מתישהו באוקטובר אמור להיות טראנס אנרג'י...לא נראה לי אבל באמסטרדם
OREN
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
התשובה:


בלי קשר מתישהו באוקטובר אמור להיות טראנס אנרג'י


טראנס אנרג'י לא יוצא בד"כ בינואר פבואר?
Black Dragon
אוווווו אמסטרדם איך אני מת לחזור לשם..אני הייתי בדאנס וואלי..
באמת לא צריך לקבוע תאריך סתם ק אם יש משהו טוב שם..
למרות שאצלכם כל חודש יש כמעט שתי הפקות ענקיות שם..ממש כמו מסיבות רגילות פה חח

מקסימום תכנס לפורום של הולנד תרשום שאתה מגיע ואם יש משהו שהם מציעים
Segev
כן הקטע הוא שאני מקבל את הטיסה הזאת חינם ככה שאין לי ממש אפשרות לבחור את התאריך..
בעסה מקווה שיצא לי משהו טוב..
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
כן הקטע הוא שאני מקבל את הטיסה הזאת חינם ככה שאין לי ממש אפשרות לבחור את התאריך..
בעסה מקווה שיצא לי משהו טוב..


נו אז זה חינם מה כפת לך אם יש עוד אין
לך לשם לכיף
מקסימום תסע עוד פעם בכסף שך כשיהיה אירוע טוב
DjChook
quote:
Originally posted by Shahar
נו אז זה חינם מה כפת לך אם יש עוד אין
לך לשם לכיף
מקסימום תסע עוד פעם בכסף שך כשיהיה אירוע טוב


שוב פעם השתלטו לו על היוזר ?
זה כבר שכיח
jp
http://www.iamsterdam.nl/
m0sh
אני שנה שעברה נסעתי לאמסטרדם כמעט באותו תאריך
והיה איזה פסטיבל חורף
עם מסיבה של ג'יימס הולדן
דיפ דיש
וגם ארמדה...מלא מסיבות בשלושה ימים...אבל פתאום קיבלתי דלקת גרון קשה ודחיתי את הטיסה בעשרה ימים ונסעתי לקונצרט של טייסטו

אילן זה לא משנה שזה לא באמסטרדם...גם הקונצרט לא היה...הוא היה 160 ק"מ ותאמין לי זה לא בעיה להגיע אליו ברכבת!
עלה איזה 20-30 יורו כולה!
עכשיו אני ממליץ לך לנסוע לסיקס פלאגש שזה גם לא באזור אבל יש רכבת ואוטובוס ישר לשם עם כרטיס לפארק ... הכל בסנטרל סשטיין...אל תשכח להצתייד בכמה ג'ונייטים ולהיות סטול ברכבות
;D

Segev
מקווה שיצא הטיול עכשיו יש כמה בעיות עם החברה :P
אני יעדכן...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh הוא היה 160 ק"מ
ותאמין לי זה לא בעיה להגיע אליו ברכבת!
עלה איזה 20-30 יורו כולה!


אהה ואני לתומי חשבתי שנסיעה ברכבת בהולנד היא יקרה אבל זה כולה איזה 150 שקל...כלום כסף על רכבת :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement