|
Amsterdam!!
|
View this Thread in Original format
| Segev |
אז ככה אני מאוד יכול להיות נוסע לאמסטרדם בסביבות ה 21 לאוקטובר יום יומיים אחרי או לפני השאלה שלי איך אני יודע מה יש שם מסיבות פסטיבלים?!
תודה.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
התשובה:
לא קובעים תאריך לפני שנופלים על אירוע איכותי שיש
בלי קשר מתישהו באוקטובר אמור להיות טראנס אנרג'י...לא נראה לי אבל באמסטרדם |
|
|
| OREN |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
התשובה:
בלי קשר מתישהו באוקטובר אמור להיות טראנס אנרג'י |
טראנס אנרג'י לא יוצא בד"כ בינואר פבואר? |
|
|
| Black Dragon |
אוווווו אמסטרדם איך אני מת לחזור לשם..אני הייתי בדאנס וואלי..
באמת לא צריך לקבוע תאריך סתם ק אם יש משהו טוב שם..
למרות שאצלכם כל חודש יש כמעט שתי הפקות ענקיות שם..ממש כמו מסיבות רגילות פה חח
מקסימום תכנס לפורום של הולנד תרשום שאתה מגיע ואם יש משהו שהם מציעים |
|
|
| Segev |
כן הקטע הוא שאני מקבל את הטיסה הזאת חינם ככה שאין לי ממש אפשרות לבחור את התאריך..
בעסה מקווה שיצא לי משהו טוב.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Segev
כן הקטע הוא שאני מקבל את הטיסה הזאת חינם ככה שאין לי ממש אפשרות לבחור את התאריך..
בעסה מקווה שיצא לי משהו טוב.. |
נו אז זה חינם מה כפת לך אם יש עוד אין
לך לשם לכיף
מקסימום תסע עוד פעם בכסף שך כשיהיה אירוע טוב |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Shahar
נו אז זה חינם מה כפת לך אם יש עוד אין
לך לשם לכיף
מקסימום תסע עוד פעם בכסף שך כשיהיה אירוע טוב |
שוב פעם השתלטו לו על היוזר ?
זה כבר שכיח |
|
|
| m0sh |
אני שנה שעברה נסעתי לאמסטרדם כמעט באותו תאריך
והיה איזה פסטיבל חורף
עם מסיבה של ג'יימס הולדן
דיפ דיש
וגם ארמדה...מלא מסיבות בשלושה ימים...אבל פתאום קיבלתי דלקת גרון קשה ודחיתי את הטיסה בעשרה ימים ונסעתי לקונצרט של טייסטו
אילן זה לא משנה שזה לא באמסטרדם...גם הקונצרט לא היה...הוא היה 160 ק"מ ותאמין לי זה לא בעיה להגיע אליו ברכבת!
עלה איזה 20-30 יורו כולה!
עכשיו אני ממליץ לך לנסוע לסיקס פלאגש שזה גם לא באזור אבל יש רכבת ואוטובוס ישר לשם עם כרטיס לפארק ... הכל בסנטרל סשטיין...אל תשכח להצתייד בכמה ג'ונייטים ולהיות סטול ברכבות
;D |
|
|
| Segev |
מקווה שיצא הטיול עכשיו יש כמה בעיות עם החברה :P
אני יעדכן... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh הוא היה 160 ק"מ
ותאמין לי זה לא בעיה להגיע אליו ברכבת!
עלה איזה 20-30 יורו כולה!
|
אהה ואני לתומי חשבתי שנסיעה ברכבת בהולנד היא יקרה אבל זה כולה איזה 150 שקל...כלום כסף על רכבת :rolleyes: |
|
|
|
|