|
!ליונטוורק נסגררר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
עכשיו כשללה נסגר איפה יש אתר לכתוביות?
| quote: | Originally posted by sh33p
ביננו, זה גם עולה הרבה יותר
חוץ מזה שיש נגן
xvid
רואים ממש טוב |
בנינו
חן יכול לקנות את הפורום ולממן לליינטוורק אתר חוקי
ובעודף לקנות את בלוקבסטר
אז אל תדבר איתו על עולה יותר או פחות
ירון בקשר לשאלה שלך
ולשל כולכם
יש את
torrentspy.net
או
.com
לא זוכר כבר
יש שם כל מה שאתם צריכים |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
לא נורא, אחד נסגר שלושה יפתחו..
ולא חסר גם אתרים בחול.. |
|
|
| Shahar |
| איזה אתרים טובים יש לכתוביות? |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
איזה אתרים טובים יש לכתוביות? |
אבאאא... עכשיו אני בא לפתוח את סאבסנטר - גם הוא מתתתתת!!!11
פאקינג בני זונות שיט
טוב אנשים זה המקום לשפוך אתרים
:) |
|
|
| sh33p |
כתוביות:
donkey.co.il
subs.co.il |
|
|
| DjChook |
שחר תרגיע,
מסכן שלי.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר תרגיע,
מסכן שלי.... |
אני במקומך דווקא הייתי מרגיש מוחמא :D |
|
|
| DjChook |
בסדר מוחמא מוחמא
אבל זה לא שאתה מסכן ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
בסדר מוחמא מוחמא
אבל זה לא שאתה מסכן ;) |
אני מתחיל להרגיש כמו היום הראשון שהבאתי את האוטו לבסיס :D
ישר המפקד של המחסן החיילי
"נו הנה חייל שיכול לקנות את הבסיס"
הבנזונה עד היום חושב אני איזה מליארדר פחח
נזכרתי או כי בדיוק היום לחבר שלי לא היה כסף לקנות שווארמה ואמרתי לו אני יקנה לו
ישר המפקד ההוא עושה לי "נו אתה מליין למה לא" רק העין של בנאדם כזה יכולה לעשות לה רע לכל החיים
ודווקא המפקד שלי שאני מדבר איתו על הכל לא מדבר איתי בכלל על הכסף ולא מעניינתו מה שיש לי
והוא יודע מה יש לי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| שחר 10 אלף שקל מזומן אתה מוכר לי תזכויות על האוואטר? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
יש לך אוואטר |
רק לי :D
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שחר 10 אלף שקל מזומן אתה מוכר לי תזכויות על האוואטר? |
לא |
|
|
|
|