return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
!ליונטוורק נסגררר (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
עכשיו כשללה נסגר איפה יש אתר לכתוביות?

quote:
Originally posted by sh33p
ביננו, זה גם עולה הרבה יותר
חוץ מזה שיש נגן
xvid
רואים ממש טוב


בנינו
חן יכול לקנות את הפורום ולממן לליינטוורק אתר חוקי
ובעודף לקנות את בלוקבסטר
אז אל תדבר איתו על עולה יותר או פחות


ירון בקשר לשאלה שלך
ולשל כולכם
יש את
torrentspy.net
או
.com
לא זוכר כבר
יש שם כל מה שאתם צריכים
Dj Alex (ISR)
לא נורא, אחד נסגר שלושה יפתחו..
ולא חסר גם אתרים בחול..
Shahar
איזה אתרים טובים יש לכתוביות?
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
איזה אתרים טובים יש לכתוביות?



אבאאא... עכשיו אני בא לפתוח את סאבסנטר - גם הוא מתתתתת!!!11


פאקינג בני זונות שיט







טוב אנשים זה המקום לשפוך אתרים
:)
sh33p
כתוביות:
donkey.co.il
subs.co.il
DjChook
שחר תרגיע,
מסכן שלי....
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר תרגיע,
מסכן שלי....


אני במקומך דווקא הייתי מרגיש מוחמא :D
DjChook
בסדר מוחמא מוחמא
אבל זה לא שאתה מסכן ;)
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
בסדר מוחמא מוחמא
אבל זה לא שאתה מסכן ;)


אני מתחיל להרגיש כמו היום הראשון שהבאתי את האוטו לבסיס :D
ישר המפקד של המחסן החיילי
"נו הנה חייל שיכול לקנות את הבסיס"
הבנזונה עד היום חושב אני איזה מליארדר פחח
נזכרתי או כי בדיוק היום לחבר שלי לא היה כסף לקנות שווארמה ואמרתי לו אני יקנה לו
ישר המפקד ההוא עושה לי "נו אתה מליין למה לא" רק העין של בנאדם כזה יכולה לעשות לה רע לכל החיים
ודווקא המפקד שלי שאני מדבר איתו על הכל לא מדבר איתי בכלל על הכסף ולא מעניינתו מה שיש לי
והוא יודע מה יש לי
fusi
יש לך אוואטר

Glenn-Holmes
שחר 10 אלף שקל מזומן אתה מוכר לי תזכויות על האוואטר?
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
יש לך אוואטר


רק לי :D

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר 10 אלף שקל מזומן אתה מוכר לי תזכויות על האוואטר?


לא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement