|
נבחרת ישראל בכדורסל
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
מישהו היה חייב לפתוח תטופיק הזה
כבוד אדיר לנבחרת שפשוט מוציאה מים מהסלע
בסה"כ שנה לפני נראינו כל כך גרועים והנה היום אנחנו עם הפסד אחד בודד בשלב הראשון וגם הוא לנבחרת המארחת שנחשבת מועמדת בכירה לזכיה והיייינו יריב ראוי במשחק ההוא חוץ מהרבע האחרון
הנצחון על ספרד הוא הישג עצום וזה הזמן להחזיק אצבעות לניצחון מול יוון
בכל מקרה יהי משיהיה אם יש צדק בעולם ההתאחדות צריכה להחתים את צביקה שרף לפחות לשנתיים (אני הייתי מחתים לארבע) צביקה פשוט הוכיח שהוא ענק ולא משנה מה יהיה בהמשך |
|
|
| Meltdown |
צביקה שרף יצא מלך, בכך שלקח את הנבחרת כאשר אף אחד לא רצה לאמן אותה, אחרי פרשיית בלאט ואדלשטיין.
שלא לדבר על הסיכון הגדול, שהוא לקח על עצמו, במידה והנבחרת לא הייתה עולה לאליפות אירופה, לפי מה שאני הבנתי מהעיתונות, גם בטורניר הבא, לקראת אליפות העולם, הוא אמור לאמן את הנבחרת.
זה נראה שבעידן שרף, כולם מתאמצים הרבה יותר מאשר אצל קצורין, והכי אירוני זה שקצורין נותן מחמאות לאותו סגל שחקנים שהוא נכשל איתו בגדול, רק לפני שנה |
|
|
| YoraY |
לא אוהב כדורסל - אולי משחקים של מכבי...
לא אוהב כדורגל - אולי מונדיאל... בלחץ מכבי חיפה\נתניה
לא אכפת לכם מזה - אולי כן
סביר להניח שלא... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
ללא ספק תצוגה מרשימה של נבחרת ישראל..
אבל די התאכזבתי מהמשחק נגד סרביה היה אפשר לנצח, היה רק +2 לסרבים בתחילת רבע רביעי.. ואח"כ הגיע המפולת.. חבל..
בכל אופן, העיקר שאנחנו בשלב הבא. |
|
|
| Viber |
לא הייתי קורא לזה "להוציא מים מהסלע"... זה לא שזה הכדורגל החובבני,זה הענף שאנחנו באמת טובים בו וחבל שהוא לא מקבל יותר אהדה פה.
את צביקה שרף לא יהיה שווה לישמור ליותר משנה...לא ניראה לי בחור יציב במיוחד |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
לא הייתי קורא לזה "להוציא מים מהסלע"... זה לא שזה הכדורגל החובבני,זה הענף שאנחנו באמת טובים בו וחבל שהוא לא מקבל יותר אהדה פה.
את צביקה שרף לא יהיה שווה לישמור ליותר משנה...לא ניראה לי בחור יציב במיוחד |
תחזור שנה אחורה ותזכר איך נראתה הנבחרת מול יריבות דוגמת בולגריה (שעלתה אוטומטית על חשבון ישראל לאליפות והשיגה שלושה הפסדים...לנבחרת הזו נכנענו בקלות לפני שנה בלבד!)
דרור חג'ג' מי הכיר אותו לפני שרף? עם כל הכבוד הגדול שהוא מתקדם כל שנה ובעונה הבאה הוא ישחק בקבוצת יורוליג לגיטימית...
ומה לגבי הרכב 3 הגארדים שהוא משתמש בו הרבה? שרף ידוע כמאמן די קבוע במחשבתו אבל אנחנו מקבלים כאן שרף אחר לחלוטין כזה שמתאים את עצמו לכדורסל המודרני ואף מתפיע בשימוש לאורך דקות רבות במשחקים בהרכב של שלושה גארדים
שרף הרים אותנו מהקרשים ועכשיו אנחנו משחק אחד מרבע גמר אליפות אירופה שכלל לא היינו אמורים להגיע אליה
להחתים אותו ומיד! |
|
|
| Meltdown |
| אילן, דרור חג'ג' שיחק 3 שנים מוצלחות ביותר בהפועל תל אביב בכדורסל, עלה איתה ליגה מהליגה השנייה לליגת העל, ובזכות ההצלחה שלו כרכז שני לליאור ליובין לפני כשנתיים בהפועל תל אביב, הוא זכה לצאת ולשחק בבלגיה בקבוצת לובן, ולזכות איתה בגביע הבלגי, בתוך השחקן המוביל שם, וכעת הוא הולך לשחק ב א.א.ק. אתונה, אבל מה שנכון, זה שבקמפיין הזה, הוא סוף סוף מקבל הזמנות לשחק דקות משמעותיות במסגרת הנבחרת, בזכותו של שרף |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תחזור שנה אחורה ותזכר איך נראתה הנבחרת מול יריבות דוגמת בולגריה (שעלתה אוטומטית על חשבון ישראל לאליפות והשיגה שלושה הפסדים...לנבחרת הזו נכנענו בקלות לפני שנה בלבד!)
דרור חג'ג' מי הכיר אותו לפני שרף? עם כל הכבוד הגדול שהוא מתקדם כל שנה ובעונה הבאה הוא ישחק בקבוצת יורוליג לגיטימית...
ומה לגבי הרכב 3 הגארדים שהוא משתמש בו הרבה? שרף ידוע כמאמן די קבוע במחשבתו אבל אנחנו מקבלים כאן שרף אחר לחלוטין כזה שמתאים את עצמו לכדורסל המודרני ואף מתפיע בשימוש לאורך דקות רבות במשחקים בהרכב של שלושה גארדים
שרף הרים אותנו מהקרשים ועכשיו אנחנו משחק אחד מרבע גמר אליפות אירופה שכלל לא היינו אמורים להגיע אליה
להחתים אותו ומיד! |
כול זה לא קשור למה שאמרתי,כן צביקה מאמן טוב וכן מישחק הריצה מתאים יותר להרכב הנוכחי וזה אמור להיות ברור אבל תיזכור שקצורין הגיע עם ניבחרת ישראל יותר רחוק משרף בינתיים והוא זה שהביא לנו את ההישג הגדול לפני שנתיים בשבדיה כך שלא יכול שהוא כזה מאמן חרא,מה שהלך בחדרי ההלבשה והיכולת שלו כפוליטיקאי זה דבר שונה כבר.
אל תישכח גם ששינו איזה חצי ניבחרת וששנה שעברה השחקנים לא רצו לנצח ביכלל.
אל תזלזל בבולגריה,יש לה קלעים שהיינו מתים שיהיו לנו.
דיברו כל השנה על ההיתקדמות שדרור עשה בשנה וקצת האחרונה בכל תוכנית ספורט ודובר עליו כמוזמן לניבחרת כשהיא עדיין הייתה בידיו של בלאט,זה לא קשור לצביקה לא צביקה.
אבל לא ביגלל אחד מהדברים האלה אני חושב שאי אפשר להחתים אותו אלא ביגלל שהוא אדם לא יציב שלא גמר עונה בקבוצה ב5 שנים האחרונות וביכלל לאורך הקריירה הוא אוהב לגוון,פיתאום הוא מרגיש שהוא ניחנק ומשעמם לו,ממציא תירוץ כלשהו ובורח - אותה מחלה של לארי בראון. |
|
|
| Viber |
| אהה ושחכתי: לפני שנתיים קצורין נעצר בספרד שבניגוד למפגש הקודם !היה את פאו גאסול והייתה צריכה לנצח |
|
|
|
|