return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
X-RAY TED , bekend?
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
Weer s een threadje van mijn kant, t'is al weer een tijdje geleden.

Via m'n broertje heb ik de voordelen van Audiogalaxy nu ook gevonden. Hij draait de laatste tijd nogal vaak mixen van X-RAY TED (allemaal te downloaden met Audiogalaxy), en die zijn behoorlijk goed vind ik.
Zijn er nog meer luitjes die deze mixen hebben gedownload? En zo ja, wat vinden jullie ervan? :cool: of :mad: ?

Tipje: Gewoon s downloaden! :cool:

Greetz RubDub
Flippe
Ik ken deze mixen niet,
......dusse.. zal ze eens een downloaden
Marco Harleman
Wat voor muziek is het precies??? Als ze echt phat zijn heb ik altijd wel interresse, en aangezien de baas toch de telefoon betaalt, Who cares...
mido
Ja vertel eens wat meer Ruben! Wat hebben we nou weer aan deze eigenlijk niets zeggende info.

Niemand kent die vent dus weten we ook de muziek style niet! :D:D:D:D
Ruben_Dubbink
nou ok, d'r zit wat in, een beetje weinig info idd.

Er zijn verschillende mixen van hem te krijgen via audiogalaxy,
ze worden daar aangeduid als
* progressive session
* vocal trance
* 'gewone' trance

Misschien een beetje vaag uitgelegd, maar beetje moeilijk te omschrijven, heb ze nog niet allemaal gedownload, maar de eerste mix klinkt veelbelovend! :D

Dus nogmaals......dl ze s! :p

Greetz RubDub
Blik
nu weten we nog niks :p

geef eens een eigen mening erover aub
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Blik
nu weten we nog niks :p

geef eens een eigen mening erover aub


m'n eigen mening, again: Toffe mixen, wat ik tot nu toe heb gedownload!
Zo beter Blik? :D

Greetz RubDub
Dj Lex
Naja aangezien ik elke nacht heel audiogaaxy leeg pluk zal ik dat ook maar eens downen dan he
Marco Harleman
Ik heb ook ff 1 mixje van X-Ray Ted is de wacht gezet om te dl en met AG. Hij moet alleen ff wachten want er staan er nog wat die eerst gaan. Duurt ff met een ISDN modempje, maar ach als de baas de telefoontikken betaald vind ik het prima. Trouwens wel jammer dat het maar 128KB per sec is. Ik had liever 192 gehad maar toe maar. Waar komt deze voor mij nog onbekende DJ trouwens vandaan???
Ruben_Dubbink
Deze DJ komt ergens uit Amerika..
Ik heb op een internetradio (Digitally Imported) eens een mix van hem gehoord en op het forum van deze radio staat meer info.
In deze tread reageert hij zelf

deze link

En hier hebben we nog een link naar z'n eigen homepage:
Homepage X-RAY TED

GreetZ RubDub

Ruben_Dubbink
Heeft er iemand al een mix gedownload? Laat ff horen wat je ervan vindt. Heel fijn! :D

GreetZ RubDub
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement